Vi vann tävlingen och mina beställningar kommer imorgon!

När jag kom till träningen i eftermiddags så sprang, och gjorde landövningar, alla tjejerna som galningar. Det var nämligen tävling på G. Fick höra vad det hela gick ut på: Springa 5 st halva Bulldog laps och mellan varje varv, springa in i simhallen och göra sammanlagt 60 st mag, bröst och benövningar. Allt detta gjordes på tid och sedan la den sammanlagda tiden för laget ihop. Efter träningen fick vi veta att laget jag var med i vann!=) har nog Paige att tacka mycket för det, hon sprang nämligen på 28 minuter! För mig tog det en ytte bytte liten stund längre, sprang på 40 minuter;) Men vi gör alla vårt bästa så jag är nöjd med mina 40 minuter=) Som pris fick vi välja ne morgon träning under hösten som vi inte vill komma på. Känns som det var ett väldigt konstigt pris, men alla verkade uppskatta det, och det gör säkert jag också den morgonen jag kan ligga kvar några timmar extra i sängen.

Kom precis tillbaka från biblioteket där jag har suttit i två timmar och gjort en uppgift som skulle vart inlämnad imorse. (hade inte riktigt förstått det) Jag blev tilslut klar med den, men känns lite segt för har fortfarande inte kommit någonstans på uppsatsen i samma ämne som ska vara inne på onsdag...

Mina ögon värker av trötthet, och min kropp är allmänt uttorkad så det får bli till att dricka mycket vatten och sedan sova.

Blev glad förut när jag såg att mina beställningar har kommit fram till Greensbouro, vilket gör att jag kommer få båda kameran och kläderna imorgon! Om det nu inte har blivit fel på adresserna, så att det skickas till fel ställe. Kan någon säga hur man stavar adress på svenska, stavar jag rätt? Lär mig aldrig om det är två d:n eller två s. Mycket lättare på engelska för då är det både två d:n och två s:n;)

Kram

Kommentarer
Postat av: gudmor

Hej lilla gumman!

Adress stavas precis som du har gjort. Det känns som det är lite positivare nu när jag läser din blogg?! Klart att du får längta hem det är ju inte konstigt alls.

Sköt om dig! Puss och kram Gudmor

2009-09-22 @ 13:06:49
Postat av: MissBoucheron

Hmm, det var positivt tidigare i veckan, men nu ar det botten igen. Kram

2009-09-24 @ 02:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0