Så var det måndag igen...

Helgen är över, men det gör mig inte så mycket för har haft en ganska tung helg.  I fredags tog vi lagbilder med simningen. Tyvärr fick jag ingen bild på både tjej- och killlaget tillsammans eftersom alla var med på bilden och ingen kunde ta något kort. Roligt att alla har värsta smilet, utom Malin och jag i stort sett.





Just nu sitter jag och pluggar inför mitt psychology test som jag har om 40 minuter. Har inte pluggat så speciellt mycket, ungefär inget egentligen, men det är multiplechioce questions och hört att det ska vara ganska enkelt. Hmm får väl se hur det är med det...

Blev lite orolig nu för fick ett meddelande från Coach Dan att jag skulle komma till han kontor genast.. Ja ja, det är väl bäst att jag går och ser vad han vill. Hoppas bara att det inte är något allt för hemskt eller jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0