Pratar i sömnen

Malins rumskompis berättade att Malin hade pratat i sömnen här om natten. Passade på att fråga Paige om jag hade pratat något. Och självklart hade jag det, verkade som jag snackade ganska mycket och ofta, men som tur är så är nog det mesta på svenska. Fast jag hade sagt One Point, här om natten. Hon kollade lite konstigt på mig, precis som om jag skulle kunna berätta vad jag drömde om. Det kom jag så klart inte ihåg. Jag undrar vad det var jag drömde om egentligen...?Hemma brukar jag alltid komma ihåg mina drömmar så tydligt, det gör jag inte här. Tror nästan jag bara har kommit ihåg två stycken, och det är på två veckor, konstigt att det är sådan skillnad...

Nu ska nog jag ta och sova, men är inte så trött så kanske blir ett Entourage avsnitt först. Mycket skönare att se nått slappt på datorn i stället för att plugga så här sent;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0