Mamma har fyllt år idag också!=)

Hade tänkt skriva detta inlägget tidigare idag, men så försvann tiden helt ifrån mig. Får bli nu istället, bättre sent än aldrig som man säger;) Måste så klart skicka en liten tårta till min mamma!


Tycker att denna tårtan är passande, eftersom det var så jag fick säga grattis idag, genom datorn på Skype=)

Var roligt att prata på skype förut, för där fanns både mamma, pappa, mormor, och Birger. Blev ett långt och härligt samtal, men måste erkänna att jag skulle gett ganska mycket för att få vara hemma idag och fira min mamma...

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Snygg tårta till mamma, och av mig fick hon skön sång på jobbet. Tog "Med en enkel liten sång upp på bemärkelseda`n", alltid lika kul även om det inte låter så bra.

Tycker du kämpar väldigt tappert! Sköt om dig. Kram och puss Gudmor

2009-09-22 @ 13:19:24
Postat av: MAMMA

Hej smulan! Tack för den fina tårtan, tror den smakar väldigt gott. Mormor och Birger tyckte det var helt fantastiskt att kunna prata med dig på skype. Det köndes som om du var med oss.Träffade förresten Ingela på kansliet som undrade hur du hade det och hälsade som jättemycket.Puss och kram Mamma

2009-09-22 @ 19:09:03
Postat av: MissBoucheron

Din sang ar alltid uppskattad Ing-Marie, den hor till pa fodelsedagen!:) Kram

2009-09-24 @ 02:54:11
Postat av: MissBoucheron

Tankte du fick ha dig en tarta, aven om det inte blev en riktigt en denna gangen... Det ar ganksa fantastiskt att man kan prata och se varandra aven om man ar sa langt borta. Kan ju halsa att det ar upp och ner, valdigt mycket som ar annorlunda mnot hemma, gallande allt i stort sett. Kram, saknar er!

2009-09-24 @ 02:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0