Lätt sträckning

Tror jag har fått någon lätt sträckning eller något liknande. Känns inte speciellt bra i höger skinka och vänster framsida lår...=( Inte har jag något att smörja in med heller, men förhoppningsvis kommer paketet från mamma och pappa snart och där i hoppas jag att det finns någon typ av muskelsalva. Träningen annars idag gick väl si sådär. Började med löpning (som vanligt) och sedan landpass och ett kort simpass. Jag undrar om löpningen var så mycket längre idag bara för att jag fick sluta min lektion tidigare. Allt för att det ska bli så jobbigt som möjligt. Löpningen idag var närmare en timme! Synd att jag är sjukt långsamt, för jag hann inte klart sista halvan på varvet. Ville änna springa den eftersom det skulle kännas så skönt att ha gjort allt, men icke. För att ni ska förstå hur långsam jag är så kan jag säga att Paige var ett varv före mig. Hon är i och för sig snabbast och jag är bottenskrapet, men ändå. Hon hann alltså springa tre varv medan jag sprang två, känns inte så himla skoj precis. Tror att löpningen var runt 5 miles idag, vilket är cirka 8km. Jag hann som sagt inte mitt sista halva varv så blev ju inte lika långt för mig. Imorgon är det upp och hoppa klockan 06.00, för 06.30 kör vi igång med gympasset.

Hade tänkte visa lite bilder på kläderna jag har beställt, men kommer inte riktigt ihåg vad jag beställde:p Att jag inte kommer ihåg är för att jag la så mycket i min kundkorg så det blev att ta bort mer än hälften för att jag skulle kunna ha råd. Får helt enkelt visa lite bilder när jag har fått kläderna i stället=) Synd att det inte fanns några träningskläder på forever21, för det behöver jag verkligen...

Kommentarer
Postat av: gudmor

Hej lilla gumman!

Du ska inte jämföra dig med andra utan se hur du själv förbättras så småning om!!! Tro på DIG själv!!! Man kan faktiskt inte vara duktig på allt eller hur??? En dag i taget så ser du det lite ljusare alltså inte se längre tid framöver. Tänk några positiva tankar varje dag och skriva ner det i någon bok för då blir det mer äkta. Jag vet eftersom jag själv använt denna metod och det HJÄLPER!!!! Sköt om dig och jag älskar dig precis som du är! Puss och kram Gudmor

2009-09-16 @ 08:56:58
Postat av: MissBoucheron

Jag vet att man inte ska det, men det är så svårt att låta bli. Ska försöka bättra mig på det. Pratade med Kirk igår och han sa precis samma sak, inte jämföra sig med andra. Svårt att ta en dag i taget, för känns som så fort en dag är över så börjar nästa och så blir det lika jobbigt igen.



Ska köpa mig en bok bara för det som jag ska ha brevid sängen för att jag verkligen ska skriva positiva saker varje kväll.



Hur var det i Paris? lärde du dig massa nytt, såg massa fina saker och åt god mat?



Sköt om dig du med! Kram

2009-09-16 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0