Klagomål

Jag har fått klagomål från mamma och pappa på min dåliga svenska här på bloggen. Ska försöka att bättra mig, inte skriva så mycket i "talskrift" som jag gör, mina stavfel kommer däremot när dom kommer. Stavning, varken på svenska eller engelska, är inte min starka sida.

Blev ett riktigt simpass idag och inte massa lek som igår;)5500 blev då och då var 2000 ben. Skönt att det ändå blev ett halvlång pass eftersom hårdträningen börjar närma sig...Idag precis som första dagen på träningen så tvingade coach Dan mig att berätta ett skämt. Jag är verkligen sämt på skämt. Det spelar ingen roll hur roligt jag tycker ett skämt är, jag kan ändå inte komma ihåg det efter några dagar. Nu ska jag vara förberedd inför nästa gång jag måste säga ett skämt. Kom gärna på förslag på skämt om ni har några bra på lager.

Tog lite kort på omklädningsrummet som ni ska få se, men märkte att jag hade missat några grejer, så dem får ni se någon annan dag.



Berättade ju att jag ville gå på cheerleadernas try out på torsdag kväll, så jag frågade några av killarna i laget om dem visste om det var okej att man bara kom och tittade. Dem trodde inte att det skulle vara några problem. Kände att det kanske skulle se lite mysko ut om jag gick in där och satte mig själv och tittade på, så var lite tveksam till att gå. När jag kom till middagen förut så verkade ryktet om att jag ville kolla på cheerleaderna ha spritt sig bland killarna. Dem ville mer än gärna gå med! Tror jag fick med mig en annan tjej också, så jag slipper sitta där helt ensam med en hög killar som dreglar:p Kom även på att dem kunde få ta kort med min kamera så slipper jag verka ännu mer konstig än jag redan verkar;) Så imorgon hoppas jag att kunna visa lite kort på cheerleaders från Wingate University. Synd jag inte vet hur man lägger upp videor på bloggen, blir lite roligare att se det än bara kort på cheerleaderna men men.

En av tjejerna i simlaget hade gjort fotlänkar till alla i tjejlaget. Passande färg tycker jag, gul och blå;)



Förresten verkar min skicklighet med elektronik ha drabbat även denna nokia telefon. Har väldigt svårt att lägga in bilder från kameran till datorn, mobilen kopplar bort sig hela tiden...Jag kanske inte borde ha väntat mig så mycket mer eftersom jag vet hur bra all elektronik fungerar ihop med mig;) Får hoppas att jag får min beställda kamera snart så att jag kan ta lite bilder med den i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0