Invigningscermoni

Nu är jag tillbaka i mitt rum efter en relativt kort invigningscermoni av Edward L West Center of Athletic. Efter det blev det en efterlängtad frukost/Brunch. Var hungrig redan igår när jag gick och till sängs så magen kurrade riktigt högt efter mat.

Innan cermonin pallra jag mig även upp för att ta mig en powerwalk. Ingen löptur idag, men en powerwalk kändes fint. Blev 40 minuter så ingen långpromenad precis, men jag fikc se lite mer av omgivningarna än jag har gjort innan.

Nu är det dags att ta igen lite av all historia som jag har missat, i och med att jag har bytt historiakurs nu. Men sen tror jag att jag Äntligen ska förflytta mig ut till poolen. Tror inte jag kan ligga och sola så länge, för någon solkräm har jag så klart inte med mig...Ett litet lypsyl med solskyddsfaktor 25 har jag i och för sig, så det blir till att använda i tjocka lager på näsan, allt för att skydda min alltid lika känsliga näsa. Förresten tror jag nog att ja ska ta med mig mina böcker ut till poolen och kombinera plugget med solningen=)

Precis när invigningen slutar.

En av jag missat lägga upp från omklädningsrummet.
Här är vår skolmaskot, en bulldog, målad på väggen vid bassängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0