Inte roligt

Blev så himla less i morse. Hade inlämning av första utkast på uppsats till idag. 3-5 sidor om a significant event. Nöjd med min uppsats och kände mig ganska säker på att den inte skulle var allt för dålig. Kommer till lektionen, och då ska vi sitta i grupp och läsa varandras och kritisera osv. Jag fick bara skit kritik på min. Att den var ointressant, inget man ville läsa vidare på, att jag pratade om liknande saker hela tiden osv. Kommer fram till läraren när lektionen är slut och då får jag veta att jag itne ens hade gjort uppgiften, inte skirvit den som den skulle skrivas. Jag hade skrivit om hur Stoffe har påverkat mig och mitt liv, men det gick tydligen inte. Utan var tvunget att det skulle vara en precis händelse. Verkar som det blir för mig att skriva en helt ny till på fredag, vilket jag inte har tid för... Istället för att börja skriva på en ny uppsats så gick jag och la mig under täcke och grina och sen sov till nästa lektion började. Inte haft en bra vecka hittils=(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Smulan! Synd med uppsatsen. Du kanske kommer på en händelse som hänger ihop med det du skrivit så du kan använda delar av den. Ta nya tag. Du är bra och jättemodig. Kram mamma

2009-09-10 @ 09:32:32
Postat av: MissBoucheroon

Nä det var inte roligt... Hmm vet inte, känns som om det blir svårt. Får nog skriva något helt nytt istället. Fick idén om att skriva om när jag blev sparkad på benet,av hästen på nöthult. Det borde ändå kunna bli lite spännande, eller? Lite svårt bara med alla ridtermer och så...

2009-09-10 @ 16:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0