Idol

Ligger i sängen efter ännu en kväll i biblioteket. Fått lite gjort inför provet imorgon, känner mig ändå ganksa lugn för har ingen lektion innan provet och de tär inte fören 13.30, vilekt ger mig många timmars pluggande=)

Här är förresten resultatet av tie dyeingen, kommer vara riktigt cool om jag har på mig detta när jag kommer hem;)


Hmm, något händer med min dator nu för inga bilder kommer upp. Orkar inte vela mer med det nu, så den andra får ni helt enkelt se imorgon istället.

Min ömma kropp, som tidigare idag rörde sig lika graciöst som en 100-årig kärring skulle gjort, har efter degens pass lyckats mjuka upp sig lite. Det känns skönt kan jag erkänna. Ser lite roligt ut när man ser någon av simmarna komma gåendes för alla går som om vi har skitit på oss eller nått sånt. Men vad står man inte ut med;)

Det var tur att jag ställde alarmet på nio, för att inte missa 09:09:09, annars hade jag definitivt glömt bort det. Nu är denna dagen över så blir till att vänta ett år, en månad och en dag till nästa gång.

Nu ska jag lägga mig till rätta ock se denna säsongens idol audition på min kära dator, ska bli riktigt mysigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Smulan! Snygg tröja du gjort. Kanske blir modern här nästa är eftersom vi brukar ligga lite efter USA. Kan du gör en till mig också? PS har skickat mer kläder till dig om du tröttnar på tröjan. puss o kram mammma

2009-09-10 @ 09:35:08
Postat av: MissBoucheroon

Hej! Ja visst är den snygg. Du ska få se min snygga "Sverige" tröja också. Jo kommer säkert vara jätte modernt (hoppas inte!) Klart jag kan göra det, dem är ju så sjukt snygga så förstår att du vill ha en;) Bra det kommer kläder, för är lite trött på att gå i samma kläder hela tiden.

2009-09-10 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0