Fram och tillbaka

Det är inte det lättaste att leva här, det svänger från dag till dag så jag håller på att bli galen. Igår var en ganska usel dag, försökte undvika att plugga inför mina prov genom att städa, tvätta, plocka iordning och damma. När allt det var klart så sköt jag upp pluggandet ytterligare, men jag är lite korkad för jag tror att så länge jag itne gör något "roligt" så gör det inget. Alltså tillåter jag mig inte att se på film eller något annat mysig, utan fördriver tiden med att kolla tråkiga grejer till exempel på nätet. Blir så trött, om jag inte tänker plugga så kan jag i alla fall göra något som jag vill. Jaja får väl tänka på de tnästa gång istället;-)

Dagen idag har varit ganska bra, trött hela tiden, men ändå helt okej. Började med morgon träning kl.6.00-8.00. 1h gym och 1h simning. Simningen var inte det roligaste, 1200 frisim, 1 minut vila, 1200 frisims arm med paddlar, 1 minut vila, och sedan 1200 ben. Ibland tycker jag att deras pass och även fantasi är helt urusla. 
Vi hade även ett missöde när vi kom till badet, vårat omklädningsrum gick inte att öppna. Så efter att ha sprungit dit, fick vi springa tillbaka, sedan efter någon minut ändra Dan sig och vi får springa tillbaka igen. Vi kom fortfarande inte in i omklädningsrummet så blev två varv med utfall runt bassängen, tills någon med nyckel kom och öppnade dörren. 

Dagen följdes upp med ett prov i psykologi, hade jag plugga lagom mycket hade jag enkelt fått ett A, men får nog nöja mig med B eller C nu.  

Eftermiddags träningen idag var bara två timmar eftersom vi körde två timmar även på morgonen. Enbart simning på kvällen, det var skönt=D Gick ganska bra, och det har inte hört till vanligheterna precis. Knäckte hela tjejbunten på 8x200 1-4. Eller jag vann i alla fall dem som var fart 4a, dem snabbaste. Kunde simma på ganska bra, skönt komma loss i simningen lite.

Nu på kvällen är det mer plugg som gäller för har foto prov imorgon som jag inte riktigt har pluggat på...:-P Sedan gäller det att få mycket sömn för jag ska ta spruta imorgon. Och ja, sprutor är itne det bästa jag vet, så känner att jag borde vara något sådär utvilad innan.  

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Hoppas att sprutan gick bra. Allt man tänker om Amerika verkar var rätt,så filmerna speglar snarare deras verklighet än fiction det är ju intressant.

Verkligen kul att du gör andra saker. Det blir lättare då. Själv letar jag idrottsrabatt och har ringt Christoffer för att se om han säljer.

Sköt om dig. Puss och kram gudmor

2009-09-30 @ 12:36:37
Postat av: MissBoucheron

Sprutan gick bra, var inte så farlig som dem jag har tagit tidigare. Denna hade ju inget gift som sprutades in i armen under flera minuter. slapp känslan av att någon försöker döda mig, så jag är nöjd. Kändes skönt igår också att jag inte blev öm eller så, men attans att det kom idag istället:p



Jo, filmerna speglar USA väldigt bra, det är som i filmerna med borden i matsalar också, att sporterna sitter för sig, "underliga" för sig och så vidare... Men var visst ännu mer så på high school an det är nu.



Ja göra andra saker gör det hela lättare, även om det blev lite tungt med alla prov som jag inte pluggade på i helgen:p, men det var det värt!



Har du fått tag på Stoffe? annars kan jag fråga honom om han säljer, eller om nån annan gör det.



Kramar!

2009-09-30 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0