Lördag kväll i Charlotte

I lördags blev den en lyckad eftermiddag och kväll i Charlotte. Första stoppet var på ett varuhus utanför Charlotte. Det jag behövde var tofflor, skor, hoodtröjor och shorts, beövde även träningstoppar och shorts men det är inte lika roligt att köpa...:p Hittade inte riktigt allt jag sökte, men en del andra grejer istället;) Kom hem med ett par Billabong flip-flop, ett par lite finare flip-flop, ett linne, en T-shirt, en skjorta, en hoodie och ett par träningsshorts. Tackar vet jag REA! Ganska skönt med rea, men sedan att priserna i övrigt är lägre skadar inte heller. Fick ge $7 för Billabong tofflorna, ca 50kr=)

Här är en del av shoppingcentret, riktigt stor och med mycket affärer, många olika typer av affärer också.

Efter några timmar med shopping så begav vi oss in till Charlotte, Down Town, där vi hade bokat bord på restaurang/bar Cosmos. Priserna på stället var ganska saftiga så det blev det billigaste, en pizza, för dem flesta av oss.
Alla tjejerna som var i CharlotteAlla tjejerna som var i Charlotte. Ganska roligt att det bara är Cheryl och Paige som är amerikaner i gänget, resten av oss är internationella. Malin och jag från Sverige, Lara från Tyskland, Maria från Ryssland, Ewelina och Ewa från Polen och Henni från Sydafrika.
Härliga Lara.
Cheryl och Paige, både med stort lockigt hår.

Det var sagt att det skulle komma magdansare senare på kvällen men det verkade dra ut på tiden så tillslut gick vi därifrån. Nu började vi få lite problem för vissa ville hem och vissa ville stanna, och båda personerna som hade bil ville stanna. Blev lite tjafsa hit och dit ute på gatan i säkert 40 minuter, innan en av förarna, Cheryl, fick ge med sig och köra hem. Vi fem som var kvar gick in på en klubb och dansade och hade skoj.
Maria, Paige och Lara på dansgolvet på Alley Cat, klubben vi var på.


Det var verkligen som i filmerna, att folk (inklusive oss) ställde sig i en ring och så gick folk in och körde värsta dansnumret! Jag kände inte riktigt att jag hade några moves på lager så jag stod över;-)

Lite sjukt och var det sedan när det helt plötsligt skulle vara underklädes modevisning. Helt plötsligt tar dem in en tjej på scenen, med sopsäck på sig, och så börjar en kille att klippa hennes hår?! hann höll på där några minuter och klippte till en frisyr och sedan klippte han upp sopsäcken och så visade hon upp underkläder. Något sådant tror jag aldrig skulle hända i Sverige, vilket jag är glad över också. Jag tyckte allt var så sjukt så jag var tvungen att ta kort, men Lara kalla mig turist och skrattade så kände att jag fick nöja mig med ett kort:-p


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Låter som ni hade en riktigt kul helg och det tycker jag var bra. Det behöver du verkligen.

Sköt om dig och ta inta livet så allvarligt utan försök ta det med en "klackspark", det blir lättare då.

Puss och kram Gudmor

2009-09-29 @ 15:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0