Vilka väderväxlingar

Här går vädret upp och ner från dag till dag. I måndags var det riktigt kallt, ca 10 grader om ens det. Jag frös som bara den. Var lite små grinig hela dagen för jag hatar verkligen att frysa. Aldrig vart en sådan perosn som har frusit, men har kommit på senare tid, med åldern kanske;-) I måndags önskade jag att jag hade en stor tjock vinterjacka som jag kunde värma mig i, men inte utan istället fick det bli min inte speciellt varma skinjacka. Igår och idag däremot så har det varit sol och varmt igen. Så varmt så att man kan gå i T-shirt ute... Jag tror dock inte att de tillfälliga värmen kommer att vara för evigt så ska se om jag kan få köpt mig vantar, en tjock mysig halsduk, och en ritkigt go mössa. Har en känsla av att det kommer till att bli att köpa från nätet för är lite för upptagna för att åka och shoppa...:-( Kollade runt lite på nätet och hittade något som är snarlikt vad jag egentligen vill ha...


 Tror egentligen att jag vill ha det i rött, men jag kan inte se att det finns några vantar till och det känns lite tråkigt att inte ha några matchande... Tycker dem vita grejerna var roliga för dem hette "popcorn" :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Smulan! Mysko väder ni har. Jag tycker den röda halsduken och mössan var finast... Då vet jag vad du väljer, eller hur? Kram mamma

2009-10-22 @ 20:16:40
Postat av: MissBoucheron

Hej mamma!

Jag tycker också den röda mössan och halsduken, men det finns ju inga vantar..ska jag köpa det röda ändå tycker du? Haha brukar ju vara så att jag gör tvärtemot vad du tycker, men jag gillar ju rött väldigt mycket;)

2009-10-22 @ 21:12:26
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Jag håller med er om det röda och vantar kanske du kan hitta på annat håll. Kram Gudmor

2009-10-23 @ 11:09:09
Postat av: MissBoucheron

får nog bli det röda då, är ju trots allt dem jag vill ha, plus att både du och mamma har tyckt det=)

2009-10-23 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0