Tur att jag har en snäll lärare

Tisdagen är snart slut och jag är redo för en ny dag, eller egentligen är jag mest redo att lägga mig i sängen och sova;) Innan träningen i eftermiddags så vart jag attans trött, och inte bara trött i huvudet utan verkligen tung och trött i kroppen. Kändes nästan som om jag var på väg att bli sjuk. Jag hoppas det inte sker, men det tror jag inte, var nog bara tisdags-trötthet;)

Jag har verkligen en snäll lärare i foto. Har redan sagt att han brukar åka förbi Walmart och hämta upp mina foton som ska lämnas in varje vecka. Bara detta är något som jag inte trodde att en lärare skulle göra för sina elever, men Mr.Youngman gör det, och tur är väl det för annars skulle jag inte ha kunnat lämna in många uppgifter. Igår efter study hall, alltså inte fören kl.21, så kom vi oss iväg till Walmart. Jag behövde köpa ett album till min final portfolio och Paige behövde en ny hårblås. Hennes hårblås slutade fungera i lördags och jag kan meddela att paniken var stor, det var nära på att hela lördags kvällen blev förstörd på grund av detta missöde;) Jag hittade till slut ett album, även om jag inte var säker på om det var ett sådant som läraren vill att vi skulle köpa. Idag tog jag emd albumet för att se så att det var okej att jag användet det, vilket det inte var. Han visade mig vilket jag skulle ha köpt, men när han gjorde det så tror jag att han kom på att jag antagligen inte skulle kunna åka och köpa ett nytt innan torsdag. Vet ni vad han gör då? Han säger att han kan köpa ett åt mig! Jag blev så glad, för jag hade tänkt använda det "icke-godkända" ändå. Den gesten räddade upp min eftermiddag ganska mycket måste jag erkänna.

Det var nog det bästa med min dag idag=) Åhh en annan rolig grej är att jag frågade Malin om hon var sugen på att åka till New York under Thanksgiving, och hon blev helt till sig! Vi får nog börja kolla lite mer noggrant på det nu, för jag kan tänka mig att priserna går upp riktigt snabbt. Jag är i alla fall glad för nu verkar det finnas en chans att jag ska få se något annat än bara Walmart och Food Lion=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Låter kul att ni skall ta er till New York, du ser att det är bra att ta tag i saker för då är det alltid någon annan som nappar,jag vet av egen erfarenhet och det bästa är att man själv får vara med, hahaha. Det verkar mycket mer positivt nu och det värmer. Härligt med snälla människor som din lärare och som kan förstå din situation. Sköt om dig. Puss och kram gudmor

2009-10-07 @ 10:06:58
Postat av: Strumpetossa

Bra med snälla lärare!! :)



Kul med New York! Ska bli spännande att få höra om hur det vart!! :)



Det verkar som du trivs lite bättre nu. :) Hoppas verkligen det!



Ta hand om dig! Många pussar och kramar från hela familjen!!

2009-10-07 @ 12:00:12
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag trivs bättre nu och det är riktigt skönt, allt blir lättare då.



Ja jag hoppas verkligen att NY blir av för det är nog en himla upplevelse med massa att se! Ska ligga på så att det verkligen blir av=)



Ta hand om alla där hemma också! Kramar

2009-10-08 @ 16:09:11
Postat av: MissBoucheron

Snälla lärare är verkligen bra! Igår kväll kunde jag hämta upp mitt nya rätta album! Sitter i skrivandets stund och funderar på vilken ordning jag ska sätta bilderna=)



Tror jag ska följa lite mer av dina goda råd Ing-Marie! =D

Kramar

2009-10-08 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0