Trött

Kom precis tillbaka till mittt rum efter dagens tre-timmarspass. Idag var det tungt, i slutet så orkade jag itne, var nog emst mentalt som jag inte orkade och det gör mig nästan mer irriterad än när kroppen inte orkar. Ska förska kämpa på imorgon för det är veckans två sista pass. Sedan är det inte träning fören måndag kl.16. Tror i och för sig att båda passen imorgon kommer att vara döden eftersom vi kommer att vara lediga sedan.

Hade även sista foto lektionen i eftermiddags. Sa innan jag gick att jag kände mig ganska nöjd med albumet, gjorde jag inte längre när jag fick se alla andras. Vi var nämligen tvungna att visa upp alla bilderna för hela klassen, och även berätta om dem olika bilderna. Min presentation/första sida var inte heller så omtyckt. Han tyckte att bilderna förtjänade en bättre presentation. Blir till att göra en ny nu ikväll och lämna in albumet imorgon istället. Känns i och för sig bra eftersom jag själv inte var nöjd med första sida, men det var tiden som fick avgöra kvalitén. 

Mr.Youngman, läraren, frågade även om jag hade valt inritkning, Major. Jag sa nej, men att jag funderade på psykologi. Han tyckte att jag skulle välja art. Försökte säga att jag inte var bra på att teckna och sådant, men han tyckte att det kommer jag att lära mig. Haha, skulle vart roligt att välja art bara för att det är roliga kurser, men någon fantast på att måla kan jag inte säga att jag är:p 

Jag skulle också säga tack till er mamma och pappa, för att ni hade skickat mig hit.Hehe

Nä, nu blir det till att gå till study hall. Måste skriva en sida om föreläsningen jag var på igår. Blir nog lite svårt för jag hängde inte alls med i vad hon snackade om, verkade ingen annan heller göra så var inte ensam om att känna mig dum:p  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0