Sovmorgon

Söndag har det blivit och en rejäl sovmorgon blev det för mig. Vaknade kl.6 av att någon okänd från Sverige ringde, men jag svara inte. Tog istället på mig min ögonmask och somnade om. Nästa gång jag vaknade upp så var klockan 11.30. Nytt rekord för mig här bort i US and A.

Kom precis tillbaka från brunch, och ahde planer på att duscha nu, men jag kanske är för lat. Tror det blir till att bädda ner mig i sängen igen och läsa min bok=)

Igår blev det inte att vi såg "män som hatar kvinnor", eftersom filmen är svensk så fungerade den inte här på den amerikanska DVD-spelaren. Blev att vi såg "He is just not that in to you", en rolig och bra film. Får se när det kan bli att vi ser män som hatar kvinnor.

Nu väntar sängen och boken på mig!=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0