Snart är det onsdag igen

Snart är det onsdag vilket för min del betyder morgonträning, men imorgon blir det ingen för mig. Jag tar min lediga morgon, den jag vann för några veckor sedan. Hade egentligen tänkt spara den till när jag är riktigt trött, men känns som om jag kan bli sjuk nu så det får bli imorgon istället. Frågade Dan om jag behövde komma på eftermiddags träningen idag, och själklart skulle jag det. Bestämde mig för att simma allt i lugn takt, spelade ingen roll om jag inte skulle klara starttiderna. Detta uppskattades inte av Kirk, han var på mig hela passet och ibörjan kunde jag ta det för i viss mån vet jag vad som är bäst för mig, men i slutet blev det för mycket. Så för att slippa få massa skit imorgon bitti, och för att slippa bli sjuk, så tar jag min lediga morgon imorn. Känns lite halv surt, men men, vad gör jag inte för att undvika att bli sjuk. Nu får det bli många timmars sömn, tänker inte ens ställa någon väckarklocka till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Du gör helt rätt som lyssnar på kroppen och det är ju bara du som kan känna och ingen annan. Läste vad Dennis skrivet och det var väl positivt och ditt svar var bra. Jag är övertygad om att vi kvinnor behöver peppas på annat sätt än vad dessa män tror. Vi är ju inte lika trots att vi försöker vara det.

Sköt om dig och kurera dig väl, massor av C-vitamin och det nya är tydligen också D-vitamin. Uppmanade Sofia att pressa citroner och apelsiner samt hacka i vitlök, dunder kur!

Puss och kram Gudmor

2009-10-28 @ 08:43:20
Postat av: MissBoucheron

Det var tur att jag hade en morgon jag kunde hoppa över träningen, här är dem nämligen inte mycket för att itne träna. Här är det träning oavsett vad som gäller. Två av simmarna har bronkit och simmar på som vanligt, en av killarna hade nått med hjärtat, typ svullet eller något. Sedan går det även runt något bland idrottarna så två av tjejerna har haft kinder och hals som svullnat upp till jag vet inte vad. Ser ut som om allt dem har ätit har satte sig på kinderna och halsen, eller som en hamster nästan. (Iof behövde inte dem simma nu men ändå!)



För mig har det blivit massa med apelsin och apelsinjuice i ett försök till att inte bli sjuk. I eftermiddag är det dock träning igen och tror inte jag kommer kunna simma lugnt då så får hoppas att kroppen har fått lite av den vila den behöver för att inte bli sjuk.



Kramar!

2009-10-28 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0