I väntan på frukost...

Ligger i sängen och surfar runt på lite sidor i väntatn på att frukosten ska öppna. Legat här en halvtimme nu så magen kurrar ganska högt. När jag gick på toa förut så stötte jag på en av städerskona, hon blev lite förvånad över att det var någon här. Frågade varför jag inte åkte hem, jag berättade att jag var från Sverige så det var lite för långt för att åka hem bara för nåra dagar. Då blev hon ännu mer chockad och undrade hur i hela världen jag hade hittat till Wingate. Och ja, det kan man fråga sig egentligen, inte USAs metropol precis. När jag gick mot mitt rum så hörde jag henen säga, 'thank lord jesus'. Jag hoppas ni kan höra henne säga dem orden, men med en riktigt sydstatsdialekt också. Dem låter allt för härliga, och roliga, med sin dialekt:p

Nä nu hoppas jag att frukosten har öppnat, orkar inte med att behöva gå tillbaka en gång till för att det inte är öppet. Småduggar här i dag också så känns som riktigt mysväder, bok och film=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Får se om du har tagit efter den härliga sydstatsdialekten när du kommer hem. kram mamma

2009-10-12 @ 23:02:09
Postat av: MissBoucheron

Haha, nä det kommer jag verkligen inte att ha gjort. Så härlig är den inte;)

2009-10-13 @ 17:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0