Här är läget bättre

Mår bättre nu, men förra veckan var inte rolig. Hade en taskig vecka och helgen blev pricken över i:t helt enkelt. Pratade med Kirk igår och det hjälpte. Jag får helt enkelt försöka att inte tänka så mycket, för det brukar vara det som ställer till det:-p

Fick två jätte gulliga kort av mamma och pappa idag också, blev så himla glad! Tack så mycket!!! Alltid roligt när jag får något i min vanligtvis tomma post box=) Kommer även att få något mer denna veckan, nämligen New York guiden!! 

Stoffes födelsedag börjar närma sig så idag skickade jag iväg ett födelsedagspaket=) Går inte att gissa vad som är i det,genom att titta på paketet för har en himla annorlunda form:-p Fick dock en mindre chock när jag fick betala 300kr i frakt, inte så roligt, men men det var det värt!! =D

Kommentarer
Postat av: Strumpetossa

Skönt att höra att det börjar bli lite bättre!!



Nu är det snart jul och då hoppas jag att vi hinner ses en sväng!! Ha det nu så bra och ta hand om dig!!



Puss och kram från hela familjen...

2009-10-20 @ 23:11:52
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: MissBoucheron

JA anrt är det jul och då kommer jag hem!! =D

Jag hoppas verkligen att vi hinner ses, det tror jag allt att vi gör, annars får vi se till att vi får träffas. Hälsa tillbaka till familjen! Kramar

2009-10-21 @ 02:22:10
Postat av: mamma

Hej Smulan! Det värmer i hjärtat att höra att det känns bättre nu. Tag en dag i taget och hitta glädjen i små ting. Pussar och kramar mamma

2009-10-21 @ 22:20:31
Postat av: MissBoucheron

Det är så svårt bara att se det positiva och glädjen i små saker eftersom simningen här är i stort sett det enda jag gör, eller i alla fall det enda som jag satsar fullt på...

Massa pussar och kramar!

2009-10-22 @ 01:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0