Halloween

Idag innan träningen så ska vi simmare, iförda halloween kostym, gå runt på skolan och "visa upp oss":-S  De tär tydligen något simlaget gör varje år. Själv har jag itne kunnat ta mig till Något ställe för att köpa någon kostym, men sedan har jag inte några pengar att lägga på det ändå:-( Hade lite panik förut eftersom dem flesta verkligen går in för hela biten med att klä ut sig. Fick min lösning på problemet av Nagele, låna ett par kattöron. Käsnla lite tråkigt att vara katt, tror även att Paige och Ashley ska vara det, men nöden har ingen lag. Känns bättre att komma som katt än att inte vara utklädd alls:-)



Så här ambitiös som Heidi Klum har varit kommer jag inte vara, jag kommer nog mer vara något som denna bilden...:-P
 

Ska försöka ta lite kort på alla så jag kan visa att vissa verkligen går in för att klä  sig. Halloween är ju som sagt ganska stort här i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0