Halloween paraden

Så här i efterhand kan jag ångra att jag inte gick in mer för halloween och utklädnaden, efter att ha sett alla andra. Bra fantasi måste jag säga att alla hade, roliga och bra kostymer! Här kommer lite bilder från vår parad. Vi fick nämligen gå runt på skolan och visa upp oss, för skolpresidenten och andra inom administrationen. Allaihopa fick även spela in en hälsning, säga sitt namn, vart man var ifrån, vad man simmar och vad man hade klätt ut sig till. Detta skulle tydligen läggas ut på någon videoblogg:-S Här kommer i alla fall en del bilder, eller ganska många, vill ju visa hur alla var utklädda=)

Lara- som polisLara - som polis
 Dwight - som Wesley Snipes
 Lucas- som soppåse
 Ashley, Becca och Nagele - som stoppljus
Kelsey Wash- som tvätt, eller något liknande:p
 Kyle- som Sparta
 Anna & Elly- som Hannah Montana & Miley Cyrus
 Kelsey T - som Black Eyed Pea, vet inte vad det är, men hon sa att det var någon grönsak man åt...
 Nicole & Kevin- som grottmänniskor
 Malin & Ewelina- som 80's work out girls
Paige & Jen- som 80's work out girls
 Marcelo & Paige- Marcelo som Scare face?
 Cheryl, Cathrine & Danny- som tetris
Gui & Spencer- Gui som någon basketspelare från någon film, och Spencer som någon F1-förare kanske?
Sam & Mason- som kyckling och ägg (Mason har små speedos på sig under skalet, även om det inte ser ut så)
Gus- som André Agassi
 Kelly- som Tingeling
 Marcelo & Coach Dan- Dan som killen i filmen Hangover/Bakfyllan
Jag & Kelsey- Jag var katt, men mina morrhår har i stort sett försvunnit
Santino & Lee- som Snöman? och Egyptisk farao
 Spencer & Rory- Rory som en snubbe fårn någon film...en äcklig bondlurk ser han ut som i alla fall:p
 Här är hela gänget hade inte kort på riktigt alla, men här är alla med=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Smulan! Va, roligt att se alla simkompisarna! Oj, vad alla var utklädda. Jag trodde att man skulle klä ut sig som något skräckinjagande, men alla såg ju riktigt snälla ut.Själv åker jag i mina vanliga kläder till kyrkegården och tänder ett ljus. Ha det jättebra. Lycka till på tävlingen, men ha framför allt kul.Många pussar och kramar från mamma och pappa

2009-10-31 @ 11:34:43
Postat av: pappa

Hej Tjejen ! Trick or treat! Vilka kreationer ni hade på er , kan tänka mig att det var många glada miner.Fixa till litet bidrag till dig , sköt om dig och kör hårt . Kram pappa

2009-10-31 @ 12:13:43
Postat av: Lars Österlund

Har lagat din gamla kamera så nu har du två.

Kram Lars

2009-11-01 @ 19:53:48
Postat av: MissBoucheron

Åhh tack så mycket! Har saknat den väldigt mycket och trodde inte att den skulle gå att laga. Du måste vara en riktig fixare:-)

2009-11-02 @ 04:32:00
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Det växlade verkligen när det gällde hur mycket jobb som var nedlagt. Själv skrämde jag yngsta barnbarnet med er svarta peruk och den långa svarta klänningen,fick ta av håret. Jag hörde en kul utklädnad på radion- blåa trikåer med bomullstussar fast satta på och en vattenpistol = klart väder med viss molnighet samt spridda regnskurar, gäller som du sa att ha fantasin med sig. Jag har dessutom trott att det skall vara lite skrämande men så fel.

pussar och kramar gudmor

2009-11-02 @ 11:57:19
Postat av: Mormor

Hej Matilda.

Kul se alla bilder på dina simmarkompisar.

Här har vi nu regn och grått. Du har väl

inte glömt höstvädret i Sverige

Sköt om dig.Kramarfrån Mormor.

2009-11-02 @ 20:23:31
Postat av: MissBoucheron

Ja, vissa la verkligen ned mycket tid på sina dräkter, var i alla fall väldigt roligt att se. Tror bara de tär vi i Sverige som har det typiska att klä ut oss till något skrämmande, här är i princip ingen utklädd till något hemskt utan det är mer som maskerad här. Stackars Vira, kan tänka hon blev rädd när du hade den peruken, den e inte att leka med;-) Haha den utklädnaden ska jag nog va nästa gång jag ska klä ut mig till något, riktigt rolig;-) Kramar!!

2009-11-03 @ 01:03:56
Postat av: MissBoucheron

Hej mormor! usch och fy för regn och rusk!blir alltid på dåligt humör så fort det regnar här. Här har det börjat bli höst nu, löven är gula och röda, det vill säga de löv som är kvar på träden, har börjat falla väldigt mycket nu.Och kallare har det blivit också, hade uppskattat om värmen stannade hela vintern:-) Fick kortet från dig och Birger idag, tack så mycket! Visade några i min historia klass hur fint det är i Sverige:-) Massa kramar!

2009-11-03 @ 01:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0