Fredag kväll

Måste ge mig själv lite beröm nu. Jag har nämligen pluggat på en fredgs kväll. Inte ens första gången som detta händer här borta. Däremot är det nog något som jag har gjort ytterst, ytterst sälla hemma i Sverige. Två timmar blev det, från halv nio till halv elva, men nu får det allt räcka. Ska ju trots allt upp och morgonträna imorgon. Som den multitasker jag är så tvättade jag även samtidgt;-) Nä, men plugg och tvätt är faktiskt inte det enda jag har hunnit med nu på kvällen, utan gick även och såg volleyboll tjejerna spöa skiten ur en annan skola. Hört rykten om att dem är topp ett av alla division 2 skolor i USA, men var tvungen att se deras skicklighet med egna ögon;-) Dem vann tre raka set så annat än duktiga kan jag inte säga att dem var. Jag är i alla fall glad över att jag inte är volleyboll spelare, skulle inte velat ha på mig dem superkort, korta shortsen med en hel läktare tittandes.

Nu är det äntligen dags för sängen och sömnen, tror kanske att det blir lite läsning först för har nämligen haft lite problem det sista att somna om kvällarna, även fast jag har varit väldigt trött.

Ha det bäst, kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0