Fotboll

Ni kan tänka er att jag hade tråkigt om jag väljer att gå och se en fotbolls match, jag gillar verkligen inte fotboll. Stod ut att sitta i stekande solen i cirka en halv timme, sedan klarade jag inte mer. Helt plötsligt så blv det jätte varmt här, inte vart så fint väder på hela dagen, men nu på eftermiddagen kom det.

Nu är jag tillbaka från matchen, vilken jag antar att Wingate vann, eftersom dem gjorde 3 mål i första halvlek. Har ätit middag och ska alldeles strax gå bort till Malin där vi ska se på Män som hatar kvinnor. Tror jag har en ritkigt skön lördagskväll framför mig, en med film vilekt passar mig! =D

Kramar


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej smulan! Det verkar ha blivit en riktigt mysig lördag ändå. Män som hatar kvinnor är riktigt bra. Vi var och såg andra "Flickan som lekte med elden" förra fredagen och väntar nu bara på att tredje filmen ska komma om cirka 2 månader. Puss och kram på dig. Vi hörs ikväll.

2009-10-11 @ 11:23:31
Postat av: Coach Dennis

Tjenare Tilda,



Tack för mailet. Kul att läsa din blogg. Du lägger verkligen ner mycket tid på den.



Schyssta insim ni verkar ha ibland... Något för mig att ta efter :-)



Skall bli kul att följa dina äventyr här på bloggen. Ta vara på dig och kämpa!



MVH Coach Dennis

2009-10-11 @ 12:05:36
Postat av: MissBoucheron

Ja det var roligare att gå på fotboll än att sitta på rummet och höra tystnaden i korridoren:P Blev som sagt inte att vi såg filmen,eftersom den inte gick att spela upp. Jag får helt enkelt fråga om jag kan låna den istället så jag får se den på datorn.Bra att filmerna kommer såpass tätt. Japp vi hörs ikväll! Ska försöka komma ihåg vad det var jag ville ni skulle skicka med, kom på det inatt nämligen:p Kram

2009-10-11 @ 18:15:48
Postat av: MissBoucheron

Känns skönt att skriva av mig allt som händer, kan bli lite mycket ibland så det behövs. Sedan känns det bra att skriva till mamma och alla för missar så mycket när man bara hinner prata en gång i veckan.



Tänkte att det skulle vara ett insim som skulle falla dig i smaken;)



Vi har en tävling om 3 veckor. Tror att resultat och sådant kommer upp på hemsidan; www.wingate.edu.



Kör på där hemma!

2009-10-11 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0