Candy Hostel

Nu är boende i New York bokat! Blev ett hostel på Upper West Side, Candy Hostel. Namnet låter kanske itne speciellt lockande, men det hade ett bra läge och bra pris. För fem nätter får jag ge 1000kr, vilket är billigt med tanke på läget. Jag har inga tankar om att vi kommer få bo i något lyxigt rum, så min förväntningar är väldigt låga och  det är nog tur det tror jag. Det jag vill ha är någon stans att sova, för den mesta tiden av dygnet har jag tänkt att uppleva NY.

Ska verkligen bli riktigt häftigt att komma till New York. Ska börja kolla upp mer noggrant vad staden har att erbjuda. Göra en lista på allt jag vill se och göra medan jag är där=)

Så här står det om Candy Hostel: (vet inte vad jag ska säga om meningen "Sexiest hostel in New York"???)

Satisfy your sweet tooth and New York City’s NEWEST, SEXIEST, HIPPEST AND HOTTEST BOUTIQUE HOSTEL in New York City.

Come stay at our hostel and find out why our guests rate Candy Hotel & Hostel the SEXIEST hostel in New York City. With our candy flavored decorations and with rates starting FROM $15 a day, Candy Hotel & Hostel offers its guests the stay of a lifetime. We offer bike and kite rentals on premises; so go fly a kite, hike the trails or even just take a stroll in the famous Central Park and Riverside Park. You can also bike along boardwalk of the Hudson River during the day and enjoy sunset walks along the boardwalk of the Hudson River in the evening.

Vending machines, storage lockers and ATM machines are also located on premises to help satisfy your munchies. Feel free to feed our vending machines at all times, do not be shy!

We have NO CURFEWS and NO LOCKOUTS!

Kommentarer
Postat av: Angie

Hej tjejen!:) haha,det låter ju som ett helt fantastiskt ställe ni ska bo på;) tror ni kmr få det helt underbart faktist!:) har förresten öppnat ditt paket,oh gud va fint halsbandet va!har velat ha ett sånt hur länge som helst,blev jätteglad!:D o va en sån gullig påse de låg i oxå:) vad sägs om att prata i helgen?snart är det bara 1 mån kvar tills du kmr hem förresten!:D :D puss & kram!

2009-10-29 @ 23:06:05
Postat av: MissBoucheron

Haha eller hur, tror man kan få uppleva både det ena och det andra på candy hostel;-) Som tur är så är vi tre stycken, och en av oss är kille, känns lite tryggare så:-P Åhh va roligt att du tyckte om det, tyckte att det passade dej riktigt bra! En skypedate till helgen låter hur bra som helst:-) Nedräkningen inför Sverige har börjat!! Kramar!

2009-10-30 @ 13:59:11
Postat av: Angie

haha,ja verkligen!:P då förstår ja att de känns lite tryggare!att va ensam/ensamma tjejer på ett sånt ställe är nog lite risky;) du får ta en massa kort när du är där så man får se va de är för place egentligen!:P va bra,ska vi säga imorrn då kanske?ska bli så kul när du kmr hem!:D kramar!

2009-10-31 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0