Bränt mig i fejan

Trodde inte att solen skulle ta så där värst mycket i slutet på oktober, men här i wingate gör den visst det. Mitt face är rött, varmt och allmänt mosigt, eller förresten så är ungefär hela min framsida sån:p Att bli bränd i oktober av någon timma eller två ute i solen är definitivt ett tecken på att jag är alldeles för blek. Nu är ännu ett träningspass och study hall avklarat, men snart är det dags för en ny dag och då bjuds det på hela två härliga träningspass. Nu ska jag kolla lite mer i min NY-guide och sedan sova några timmar innan jag måste upp. Tror att den här guideboken kommer att vara ganska sliten och sönderläst när jag väl kommer hem från NY;-)

Massa kramar och godnatt/god morgon;-)

Kommentarer
Postat av: frida

Om man ändå kunde bränna sig... känner sig som en riktig blekfis nu. Tacka vet jag sommaren, då va man iaf brun;)kan tänka mig att du är ganska mycket brunare än vi här hemma. Läste förresten ut Stella & Sebastina härom dagen, hur bra som helst och vilket slut:) Kämpa på!! & hade så roligt i The big Appel.

2009-10-23 @ 13:05:40
Postat av: MissBoucheron

Haha, du blir aldrig blek! Kan tänka mig att du är negersvart ännu efter att ha varit på Cyper och sen Calella. Här kan jag nog säga att jag är blekheten själv, antagligen därför jag lyckades bränna mig igår också:-P Hade vart trevligt om det hade varit så att jag var brun, men icke...:-( Kan inte säga att jag kommer ihåg så mkt av handlingen av boken mer än att jag tyckte att den var bra=) Massa massa kramar!!!

2009-10-23 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0