Sövande effekt sökes

Tog mig upp ur sängen efer en natt med dålig och lite sömn. Sover alltid dåligt när jag är sjuk:-( Blev en sväng till caféterian för frukost, men nu är jag tillbaka i sängen igen. Blir nog lite surfande på nätet, se en film eller läsa lite, hoppas på att något av alternativen ska ha en sövande effekt:-p

Här är det ännu en dag med klarblå himmel och strålande sol, men vad hjälper det när jag har blivit sjuk. Paige försöker övertala mig att gå med ut och sola genom argumenten: det är bra med friskluft när man är sjuk, och även att det är bra att svettas när man är sjuk... (hmm..?) Blir inget ut i solen för mig idag, jag har i alla fall lärt mig att bakteriaerna sprids mer i kroppen om man är ute i solen, och att det verkligen inte är bra att svettas om man är sjuk. Vet inte vad som är rätt, men jag tänker hålla mig inne idag ändå. Förresten kommer jag ju att få svettas sen ändå, träning i tre timmar, vilket kommer innebära en hel del svett.

Ja ja, en förkyldning ska jag väl klara av, så länge det inte är svininfluensan så ska jg inte klaga!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Det är allt farligare att träna än att vara ute i frisk luft och sol. Sen kanske man inte behöver pressa i solen. Du får krya på dig. Själv skall jag på dammiddag ikväll och det skall bli kul. Hoppas du får en bra helg trots förkylningen.

Puss och Kram Gudmor

2009-11-06 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0