Sött och luddigt:-)

Enbart för att jag hade en sådan bra dag igår så skulle jag självklart vakna klockan 04.10 inatt av att halsen kändes som om den hade blivit rispad med en kniv. Ritkigt ont i halsen och svårt att svälja, plus lite härlig snuva som pricken över i:et.

Annars har dagen rullat på här idag, halsont till trots. Kollade i min post box och där låg det tre stycken paket! :-D Två av böckerna jag har beställt,och sedan ett paket från mamma och pappa. Denna gången skickade dem varma sockar (så jag inte ska frysa om mina fötter), Expressens Fredags bilaga, försvarets hudsalva (brsötcancer upplagan), ett vykort, och även ett jätte sött bokmärke. En ullig, väldigt len och go katt var det. Passar riktigt bra nu när jag har köpt mig nya böcker:-)



 Gissa vad detta var för något...

 När man tog av plasten på detta lilla rosa hjärta så blev det helt plötsligt ett par luddiga, varma sockar. Aldrig sett sockar i en sådan söt "förpackning" innan.

Eftermiddagen och kvällen idag har varit ganska välfylld. Hade träning 3-5, men eftersom jag inte slutar fören 3.20, så blev det till att simma det jag missadeibörjan efter passet. Vilket gjorde att jag inte var klared träningen fören 5.30. Blev lite stressigt och ingen dusch, för 5.40 skulle jag vara tillbaka i skolan för att deltaga i en psykologi undersökning. Efter den var det dags för ännu en undersökning, 6.00. Och efter den så hade jag en sista undersökning kvar, 6.30. Varför gick jag då på alla dess psykologi undersökningar? Jo för att kunna höja mitt betyg:-) Inte gjort så super bra ifrån mig i psykologin, så försöker ta varje chans som finns för att samla på mig extra poäng som kan höja mitt snitt.

Efter alla dessa undersökningar så blev det en middag i ensamhet, alla hade redan ätit:-( Senaste timmarna har jag tillbringat i biblioteket, jobbandes på engelska inlämningen som är till fredag.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hejsan tilda :) hur är det med dig ?

Om du har tid och lust kanske vi kan skypa lite nån dag, jag får sno till mig päronens data. Dom har lyckats skaffa en ny nu (den gamla totalkracha).

Hoppas allt är bra och att du inte bli förkyld. Idag regnsnöade det här föresten, riktigt deprimerande. Skulle gärna byta mot lite sol borta hos dig. Kram

2009-11-05 @ 13:27:12
Postat av: gudmor

Hej lilla gumman!

Tycker att du är väldigt duktig. Vi vann ingen tavla igår tyvärr men samtidigt var det inte så många fina så det gör inte så mycket.Söta sockor du fick. Ha det bra. Kram och puss Gudmor

2009-11-05 @ 14:58:00
Postat av: MissBoucheron

Hej Berry!

Jodå, en förkyldning har jag allt åkt på, vet inte hur dock? Tycker jag är så försiktig hela tiden med allt och alla:-p Åhh en ny dator låter inte fel, å en du kan skypa på också, kan inte bli bättre;-) Jag ska tävla nu fredag kväll och lördag dag, så kanske bir svårt att få tiderna att passa, men söndag funkar för mig, funkar det för dej?



Usch och fy för Sverigevädret just nu, inget roligt alls kan jag tänka mig! Kämpa på i regnet, snart blir det snö istället och då har jag kommit hem igen! :-D

Kramar

2009-11-05 @ 16:29:43
Postat av: MissBoucheron

Attans då att ni inte vann, men fanns det inga fina så är det ju inte så roligt att vinna ändå:-p Ja sockarna var himla gulliga, tror dom kommer vara varma och goa, så det passar bra:-)

Kramar!

2009-11-05 @ 16:31:05
Postat av: vera!

Ja, men de är nästan bättre att försöka bli förkyld ist ;).. då blir man det garandterat inte.. som när man ville va hemma från skolan typ..

Åh spännande med tävling, hoppas de går över så du kan spöa skiten ur alla USAare..

Söndag tror jag kan passa, slutar jobbet vid 22, när är du inne?.

Kraaaam

2009-11-05 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0