Roliga saker:-)

Igår fick jag vet att Lars har lyckats laga min kamera. Det gjorde mig på snäppet bättre humör igår, vilket behövdes. Var lite ledsen när jag märkte att jag antagligen inte skulle kunna få min kamera lagad. Detta gjorde mig så klart extra glad över att Lars klarade att laga den:-)

Idag kollade jag i min post box och där låg det två vykort!! Ett från mamma och pappa, och ett från mormor och Birger! Älskar när det ligger post i min postlåda, och det står alltid så snälla saker, saker jag behöver höra, på korten. Tack så jätte, jätte mycket! :D

 
Här är min vägg, välfylld med vykort:-)
 Kortet från mamma och pappa, syns inte på bilden men över jag så står det vi:-)
 Här är kortet från mormor och Birger, fina Sotenäs på bilden. Får mig att längta efter sommar, en solig och varm sådan:-P

I min post box låg även ett paket:-) Beställde några Janet Evanovich böcker och även en Sophie Kinsella bok i fredags, och en av böckerna kom idag. Snabb leverans med andra ord:-) Kände att jag hade nått min gräns med att inte ha någon bra bok att läsa, så blev till att beställa. Hade ju kunnat tro att de skulle kunna finnas allt möjligt att låna, när man bor 200 meter från skolbiblioteket och allt, men där finns det verkligen inga böcker, eller inga bra i alla fall. Nu har jag fått en av mina böcker och några till är väntade, så kommer nog dimpa ner lite paket då och då tror jag. Nästan bättre så än alla böckerna på en gång, fler tillfällen att bli glad och överraskad på;-)

Massa kramar, saknar er alla!!


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Jag får skärpa till mig märker jag, har ju inte skickat ett enda brev till dig. Endast skrivit på din mail. Måste alltså bli bättring!

Låter i alla fall som du just nu har det lite lättare och det känns skönt i mitt hjärta.

Sköt om dig. Puss och kram Gudmor

2009-11-03 @ 11:42:34
Postat av: MissBoucheron

Jag blir sa glad av att du skriver har! Alltid upplyftande och skont att lasa nagot du har skrivit pa bloggen:-) Hade en jobbig helg, valdigt ovant att tavla sa som dom gor har, men forsoker halla humoret nagot sadar uppe anda:-p

Massa Kramar!!

2009-11-03 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0