Regnet det bara öser ned...

Här regnar det, inget jag är ett stort fan av precis. Verkar som om det ska fortsätta att regna även imorgon. Fått upp vår TV så fått min info om vädret genom weather chanel :-) Att ha en TV på rummet är både bra och dåligt. Bra för att man kan koppla av med att se på TV, dåligt om någon i rummet vill sova oc den andra vill se på sport... Sportkommentatorer är inget jag tycker om att höra på, alltid så högljuda. Och som sagt, Paige är ett väldigt stor sportfan, som följer i stort sett alla dem stora amerikanska idrotterna. Vem vet, hon kanske lyckas omvända mig, inte troligt dock:-P

Vad händer mer här borta...Paige fortsätter att sätta på kylan på AC:n och jag fortsätter att sätta på värmen. Måste medge att hon har ett visst övertag eftersom hon har den precis ovanför huvudet när hon sover. Vaknade inatt av att jag frös något enormt, Paige hade varit där och satt på kylan:-P Ville verkligen gå bort till hennes säng och sätta på värmen, men skulle antagligen ha väckt henne om jag gjort det, och det skulle nog ha blivit lite pinsamt.

Mitt illamående mm har i stort sett gått över. Har fortfarande ont i ögonbrynet och bak i nacken, men om jag trycker fingrarna hårt bak i nacken så brukar det lätta. Lite massage över näsan hjälper också något:-)

Vad mer, jag har det lite tungt med simningen nu. Två helger med riktigt dåliga tävlingsresultat på raken hjälper inte mitt självförtroende precis. Förra veckan kämpade jag ändå på, men nu har det mer blivit att jag bara simmar, ingen känsla elelr vilja i det hela. Varför anstränga mig när jag inte når upp till mina mål ändå. Jag vet att jag tänker fel, men sådan är jag. Jag hatar verkligen att ha förväntningar och sedan bli besviken när jag inte når dom. Hoppas på en vändning, redan imorgon vore bra! ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Smulan! Skönt att huvudvärken och illamåendet börjar att ge sig. Kämpa på och ge allt på träningen istället för att göra det halvdant. Det mår du bättre av och naturligtvis kommer det att ge resultat.Men framför allt försök att ha kul. Har förresten skickat halsduk mm att ta på nu när det blivit kallare där. Många pussar och kramar från mamma och pappa

2009-11-11 @ 20:57:45
Postat av: Coach Dennis

Tjenare Tilda,



Skönt att se att du repar dig men trist att du skriver att simningen fortsätter gå trögt. Men häng i och kämpa. Du vet att det vänder om du kämpar rejält och tänker positivt. Det kan ta lite tid, men den tiden har du så se till att använd den på rätt sätt och investera i dig själv och din träning. När det sen vänder är du som bäst, och då är du ju grymt bra! Sköt om dig.

2009-11-12 @ 23:47:52
Postat av: Frida

NU ÄR DET JU BARA EN MÅNAD KVAR!! åh vad jag längtar:) hoppas allt är bra där borta och kämpa på. Saknar dig i massor!

2009-11-13 @ 10:51:50
Postat av: Frida

2009-11-13 @ 10:54:18
Postat av: Frida

NU ÄR DET JU BARA EN MÅNAD KVAR!! åh vad jag längtar:)hoppas allt är bra där borta och fortsätt kämpa på. Saknar dig i massor!

2009-11-13 @ 10:56:13
Postat av: frida

NU ÄR DET JU BARA EN MÅNAD KVAR!! åh va jag längtar. Hoppas allt är bra där borta och fortsätt kämpa på:) saknar dej i massor!

2009-11-13 @ 12:43:45
Postat av: Sanna

Hej!

I helgen blev jag faster till en liten flicka! Som ska heta Tilda!=) (tror jag ialla fall, för dom har börjat kalla henne för de, så då borde dom väl inte ändra de...=))



Ta hand om dig!

Kramar Sanna

2009-11-16 @ 13:14:11
Postat av: MissBoucheron

Inte ens en månad kvar nu Frida! :-D

Ska verkligen bli skönt att komma hem och se er alla=) Massa kramar

2009-11-17 @ 00:13:39
Postat av: MissBoucheron

Åhh du är alltså dubbel-faster nu, inte illa;)

Oerhört fint namn dem har valt tycker jag:-D Snart kommer jag hem också så då tycker jag att vi gör något roligt! massa kramar

2009-11-17 @ 00:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0