På andra sidan jorden

Vad har hänt här bort idag egentligen. Jo jag har tävlat idag igen, tävlingen på fredagen började som sagt inte fören klockan 20, så kom inte i säng fören klockan 01.00, vilket är väldigt konstig uppladdning inför en ny tävlingsdag, men men inte mycket mer att göra åt det. Simingarna igår gick otroligt dåligt. Hade högt satta mål så blev ett riktigt pannkaka fall på den dagen. Med gårdagens lopp i minnet var jag inte lika peppad inför dagens lopp. Hade ett lite snack med Kirk innan insimet, vilket så klart fick tårarna att rinna (som alltid). Än en gång fick jag höra:- "Are you gonna cry on me now?", "Yeah...". Jag har verkligen så svårt att hålla min känslor i styr, dom sitter praktiskt taget utan på kroppen. Mer känslosam (eller kanske labil?) person får man nog leta efter. Snacket med Kirk var inget elakt, utan mer peppande egentligen. Ändra inställning efter vårt samtal, men vad hjälpte det, ingenting verkar det som. Simmade som en gammal golvmopp. Idag kan jag inte ens räkna på mina båda händer hur många gånger jag har gråtit. Vill att simningen ska gå så bra så blir så upprörd, stressad och ledsen när det går åt helt fel håll...

Kom tillbaka till skolan vid fem tiden, lagom till lunch/middag helt enkelt. Efter det hade jag kunnat gått och lagt mig och sovit, men istället försökte jag tänka på annat än dagen prestationer genom att möblera om min sida av rummet.

Just nu har klockan hunnit bli ny dag (farsdag och allt), närmare bestämt 02.00 på natten. Ögonen går ungefär i kors just nu, men jag vill inte gå och lägga mig. Vill inte ha en ny dag så kör på gamla tricket från förr, inte gå och lägga sig i hopp om att en ny dag inte ska komma. Vet att det inte funkar, men jag hoppas på ett under!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ända botemedlet är att man inte ta fram dem. Utan bara VETA att du har faktiskt tränat o DU kan ju detta. E samma 2 armar o ben som ALLTID! lägg bort känslan o bara KÖR! du vet vad du vill o kan o då e det bara o göra det! Du vet att du inte kan påverka nått mer än att när du väl står där att då måste du prestera! Tänkt om det varit SM i en lagkapp inte FAN kan du vika dej då! Bara o prestera som du har gjrot så många ggr förr. DU/VI VET ATT DU KAN!!!

2009-11-08 @ 13:22:46
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Jag instämmer helt i föregående skrivare. Ryck upp dig för DU KAN!!!!

Släpp nu alla dina krav så kommer du att fungera mycket bättre, gilla läget och bara vara.

Sköt om dig och du duger oavsett för oss alla. Ibland går det upp och ibland ner så är hela livet men det är också tjusningen, annars hade man inte märkt att man lever.Snar är det New York! Puss och kram Gudmor

2009-11-09 @ 11:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0