Biblioteket

Har styrt kosan mot biblioteket aven idag. Igar blev det ett antal timmar i biblioteket, skrivandes pa min research essay. Resultatet blev nastan 4 sidor,vilket gor att jag har ungefar 4 st kvar:-p

Laste precis vad en av simtjejerna hade skrivit pa facebook, hon hade fatt aka till akuten igar kvall. Har varit sjuk ett tag, men tranat anda. Igar fick hon feber och skakningar, och fick veta att hon hade influensans, strep throat (vet jag inte vad det ar...), och blas ljud pa hjartat. Fick order om att halla sig pa sitt rum i 5 dagar. Tror det ar bra att det ar Thanksgiving nasta vecka sa hon kan aka hem och inte tvingas till att trana. 

Na nu far det bli till att borja att skriva pa uppsatsen, har som sagt en del att beta av idag. 

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Matilda ! Härliga tag tjejen, ser att du har tagit grepp om uppgifterna du har.Kämpa på de e medvind och nedförsbacke å snart NY. Kram pappa

2009-11-19 @ 18:56:21
Postat av: Tilda

Haha min uppsats blev 10 sidor! :-p Frågade om jag skulle få minus på grund av det, men om jag inte bara hade babblat på så skulle det inte vara någon fara. Får nog ta och kolla över den igen, finns en viss risk att jag bara ha pratat på...:-P

Snart är det New York, längtar så mycket, helt sjukt!

Kramar, ät räkor för mig ikväll också;-)

2009-11-20 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0