Simning och gym

Precis kommit tillbaka efter ett simpass, gympass och sen en, tro det eller ej, GOD middag=) Idag blev det hela 5300 yards, vilekt är ungefär 4900 meter. (Alltid jobbigt att jag tror jag simmar i meter, men är ju yards så allt blir kortare...) Verkar inte som om dom andra simmarna gör så mycket i bassängen, snackar mest verkar det som. Inte så super skoj att simma allt själv, men känns bättre än att inte simma alls, så är väl bara till att välja. 

Gjorde även mitt första besök på gymmet i dag. Är lite svårt att veta vilka vikter jag ska ta eftesom allt är i pounds och inte kilo. Men det kommer väl det med. Fick testa på lite av magövningarna som vi kommer att göra nästa vecka när vi starta upp. Sjukt jobbiga var dom! Jag är alldeles för svag i mage och rygg, men förhoppningsvis är jag inte det efter ett tag med den träningen. I USA så bryr dom sig inte speciellt mycket om att duscha direkt efter träningen utan går gärna och äter helt genom svettiga, usch usch. Som den sanna europé jag är så gick jag hem och duscha innan jag gick och åt, känns så mycket fräschare. Riktigt god mat i dag, blev stekt ris med morötter och ärtor och till det sötsur kyckling med minimajs.

Senaste stunden på mitt rum här, så har jag gjort klart min foto uppgift till imorn. Ni ska få se en bild, men tror ni kan ha problem att tyda den...Vi skulle hitta bokstäver ute i naturen som bildade vårt namn, för-och efternamn.


Så mycket mer händer nog inte här i kväll. Ska se om jag kanske kan orka mej igenom någon läxa, för sen får det bli sängen. sjukt trött, fast inte precis en nyhet, har varit det sedan jag kom hit. Verkar inte spela någon roll hur mycket jag sover, jag är lika trött ändå...

Här kommer lite bilder på bland annat mitt rum. Även bilder på coola tårtor från Walmart och en från football matchen jag var på. Glömde säga att jag köpte kläder på Walmart också. Blev tre par träningsshorts, några träningstoppar, joggingskor, två par vanliga shorts,två par flipp flopp och tre linnen. Roligt att shoppa när det är billigt, 140 kr för dom svarta joggingskorna! 







 Köpte Gardin, trodde det var tvp i förpackningen så att jag kunde ha den ena som skynke till garderoben, men var bara en, så jag fortsätter ha öppen garderob (har inte precis någott att dölja där ändå:p)



Mitt mat förråd, i lådan med mina kläder:p


Min "hemmaplats"
Ganska sjuka tårtor, inte precis såna dom gör på Dahlbergs;)

På matchen. Orkester, maskot och cheerleaders, hela baletten var där. Kunde dock inte se när cheerleaderna hejade, hade nog vart roligt att se=)
Synd att det regnade i dag när jag äntligen hade köpt mej lite shorts och linnen. Men imorn är det säkert sol och varmt igen så då kommer det nog till användning. Trodde förresten att jag köpte tvättmedel, men fick höra av mamma att det bara var sköljmedel, hon hade rätt..Luktar gott gjorde i alla fall grejerna jag tvättade;)

Kommentarer
Postat av: gudmor

Hej igen! Öppnar bloggen varje morgon när jag kommer till jobbet och läser det senaste. Ser att ängeln stod på plats bredvid sängen som beskydd! Nu börjar det se lite mer hemtrevligt ut.Kram gudmor!

2009-09-01 @ 11:51:40
Postat av: MissBoucheroon

Hej Hej! Ängeln är på plats, vakar över mej så allt ska gå bra=) Tack så mycket för den! Skrev en kort "uppsats" om dej idag. Vi skulle skriva om en person som har gjort intryck på oss. en person som har/har haft en betyedelsefullt liv. The life of a Significant person. Du var den som poppade upp i mina tankr direkt. Kram

2009-09-01 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0