Schemat är nästan klart=)

Kom precis tillbaka till mitt rum efter att ha haft en väldigt kort Wingate 101 lektion. Försökte sätta ihop ett schema efter lektionen, men lyckades inte helt, så blir till att gå tillbaka vid 1:00 igen för et nytt fösök. Eftersom jag som sagt har kommit till bibelbältet här i USA, så var bibelstudier obligatoriska. Just nu försöker jag se om jag  kan läsa nått annat än det och det verkar som om jag kan läsa Global Perspectives in Scripture istället.  Tror det är om hur man kan uppfatta biblen på olika sätt. Inte för att de tär något som intresserar mig, men det passar nog bättre än ren bibel läsning...

Min förkyldning verkar inte bli nått bättre utan bara sämre =( Tror jag skulle få åka med tjejerna i rummet brevid till Wallmart senare i dag för att handla grejer till rummet så då får det nog bli lite förkyldnings grejer med om dom har.

Här e några bilder på mitt rum. Inte så svårt att gissa vilken sida som är min och vilken sisa som är Paiges...:p Men förhoppningsvis så kommer min sida att vara lite finare efter trippen till Wallmart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0