Inget Walmart idag=(

Blev visst inget Walmart idag..Tjejerna i rummet brevid hade visst åkt hem och det var dom som hade bilen så...Får se när de tblir en tripp dit. Kanske lika bra det inte blev idag, för jag får min lön först imorn, den är väldigt välkommen;)

Följde Stoffes befallning och satte mig vid någon på lunchen. Hade riktigt roligt =) Elizabeth heter hon, som blev mitt offer:p, och kommer från Californien. Hon var väldigt intresserad om Sverige och vad vi tyckter om amerikanare. Blev en lång och trevlig lunch och vi märkte även att vi bor typ mitt emot varandra=)

Nu är mitt schema klart också, äntligen! Jag kommer alltså att läsa United States History, Wingate 101, University Writing & Research, General Psychology och Basic Photography Technique. Inte allt för tunga ämnen, utan tror att det kommer bli en bra blandning. Jag slapp även att läsa någon form av bibelkurs, vilket var skänt för jag kunde ta Photography istället=) En kurs jag aldrig fick någon plats i på gymnasiet...=(

Gick till bokaffären för att kolla hur mycket mina böcker skulle kosta, och det blev faktiskt billigare än vad jag hade väntat mig, fast då behövde jag i och för sig ingen bok till fotokursen. Kommer i alla fall att gå på $265, vilket är ungefär 2200 kr tror ja.

Böckerna kommer  jag vänta med att köpa till imorn, men några block och mappar köpte jag mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0