Convocation

Har precis kommit tillbaka från någon typ av invigning. Inte det roligste jag har vart på, men var ganska häftig se alla lärare gå in i sina "kåpor" och dom där roliga hattarna på huvudet. Som sagt så är det väldigt mycket som handlar om Gud här, inte vant mig vid det än... Det vara i alla fall böner som bads och psalmer som sjöngs under invigningen. Jag är glad att jag inte förstår allt som sjungs eller sägs för då hade jag nog tyckt det var värre. Nu kan jag i stort sett slå döv örat till:p Nu ska jag snart ta mig en sväng till addmissions office för att se vad som gäller med mina skolböcker. På mitt antagningsbrev står det att jag inte ska betala för böckerna, och är det så så kommer jag att vara lycklig resten av dagen!  Ganska skön dag i dag också för börjar inte min photography class fören 01.30 p.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0