Class Competitions

På söndag var det dags för Class Competitions. Vi har redan börjat ha en kurs och den handlar i stort sett om att lära känna folk och skolan. I min grupp så är vi 12 st eller nått tror ja, en av de mindre grupperna, men en väldigt skön sådan=)  Det var alltså dags att tävla mot de andra grupperna i lite roliga lekar som Volleyboll, Trivia, en vattenlek och en bananlek. Alla lekarna var väldigt roliga och lättsamma. Nått jag märker av här borta är hur sociala alla är. Det är verkligen helt annorlunda här. Hade jag gissat så skulle jag ha trott att de flesta kände varandra sedan innan, men det gör dom ju inte.

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0