Inställda lektioner!

Kan ni tänka er hur skönt det var imorse att få höra att lektionerna var inställda fram till klockan 12?! Det var helt underbart!! Precis klar med två timmars träning, hade duschat och var på väg för att äntligen få äta frukost, och så kommer detta underbara meddelande. Strömmen var visst bruten så, fanns inget ljus eller något in tre av skolbyggnaderna. För mig blev det en snabb frukost och nu ligger jag i min säng och kollar på idol. Efter Idol ska jag sova, sova sova! Somnar alltid på min första lektion efter morognträningen, så några extra minuter sömn i sängen känns helt rätt en onsdag som denna=)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Smulan! Tänkte på dig igår när du skulle ta stelkrampssprutan eftersom du inte tycker om det. Stelheten i armen brukar förresten sitta i några dagar. Skönt att det gick bra. Härligt med en tupplur på förmiddagen. Du kommer säkert att vara full av energi under resten av dagen. Puss och kram mamma

2009-09-30 @ 17:35:33
Postat av: vera

Åhh, du kommer att smälta när erik sjunger idol (is it true) !!

Nu har jag sagt te angie så nu får vi ha en sån där prat date :) Min data är ju megagammal och skulle nog avlida på kuppen ;)..

Hoppas allt är bra!

Kram

2009-09-30 @ 22:46:25
Postat av: MissBoucheron

Haha Vera,jag tror inte att din dator kommer att avlida, men om du tror det så kan du ju alltid häng med Angie och snackmed hennes från hennes dator=) Ja du, Erik var bra! Till och med Stoffe tyckte han var bra, och att han till och med skulle börja kolla på Idol för att höra Erik sjunga;)

2009-10-01 @ 03:29:46
Postat av: MissBoucheron

Hej mamma! Min två timmar tupplur var riktigt skön! Vill dock ligga kvar hela dagen men kände att två timmar fick räcka;) Var så nöjd igår att det inte kändes ömt eller så i armen, men det har kommit nu istället. Inte så farligt dock, så ska inte klaga för mycket. Träningen idag gick bra, ett roligt pass till och med och jag visste när det var man skulle "ta i" eller inte;) Efter träningen så var vi tvungna att gå på en föreläsning om sexsignaler. Den höll bara på til halv åtta men jag var helt död! Nu ligger jag i sängen och har gjort i nån timme, inte kunnat med att lägga mig för tidigt, men nu har klockan blivit halv tio så då tycker jag att det är dags. Tror inte jag skulle kunna klara hålla mig vaken så mycket längre. Dagens fyra timmars träning satte sina spår:p



Förresten fick jag tillbaka en check från skolan på $40. Får nog gå och kolla varför, för det stod inte och jag har ingen aning. Skönt få pengar i alla fall;)



Tusen kramar! (Skickade nått till pappa idag=) )

2009-10-01 @ 03:36:02
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Jag har fått tag i Christoffer och skall gå till Cafét i simhallen och köpa.Har sett en kappa och det är ju inte fel med rabatt på den när den kostar några tusen kr.Det låter på dig som det ändå går lite bättre just nu och det känns skönt. Jag kan känna igen dig i Sofia för hon har oxå dessa höga krav på sig själv och så blir det för mycket ibland och då kommer deppigheten och hopplöshet. Känner sig värdelös. Ingen av er behöver känna detta för ni är ju fina och duktiga tjejer båda två men hjälper väl inte vad jag säger kan jag tro.

Sköt om dig och jag älskar dig precis som DU är!

Puss och kram Gudmor

2009-10-01 @ 08:36:35
Postat av: MissBoucheron

Bra du fick tag på honom.Jag pratade också med honom, men som sagt så visste han inte så mycket om det, förutom att det går att köpa i cafét. Åhh en ny höstkappa eller kanske vinter?, mysigt i vilket fall. Här har det faktiskt börjat bli lite "kyligt" också, känns konstigt för kändes som om värmen som har vart skulle hålla i sig hela hösten.



Ja nu är det bättre igen, vill nästan inte säga det för då känns det som om det kommer gå dåligt igen:p Men jag passar på att njuter nu medan det känns bra=D Och det hjälper allt vad du och andra säger, även om det inte alltid är så lätt att tänka så när det väl behövs.



Hoppas allt går som en dans hemma! Kramar!!

2009-10-01 @ 16:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0