Inget vatten!

Kom tillbaka till från gymmet imorse, för att ta en snabbt dusch innan jag skulle äta frukost. Möts dock av en ganska irriterad Paige. Vattnet är avstängt! Finns inget vatten i duscharna, handfaten eller toaletterna. Det blev helt enkelt till att gå och äta fruksot svettiga, för att hoppas på att vattnet skulle vara på när vi kom tillbaka. Tillbaka efter en snabb frukost så fanns det fortfarande inget vatten någonstans. Både paige och jag var svettiga så det var inte riktigt ett alternativ att bara ta på sig rena kläder utan att ens ha kunna skölja av sig. Vi bestämde oss för att gå till poolen för att i alla fall få bort svetten. I detta falelt så hade jag heldre gått dränkt i klorin än i svett. När vi kom bort till poolen så fungerade duscharna! Lyckan var stor. Det var inga mängder med vatten som kom, men tillräckligt för att kunna duscha sig ren=) Och det bästa var att vi slapp att "tvätta" oss i poolen:p

Nu har jag klarat av gym, två lektioner, lunch och en kort powernap. Även om jag redan har tagit en liten tupplur nu så ska jag nog ta mig en till nu, känns som om det behövs innan nästa träning. Fick tillbaka mitt psychology test, 76 av 100= ett C. Är väl inte super bra, hade känts bättre att få i alla fall ett B-, men men trodde ju faktiskt att det hade gått sämre så ska väl vara nöjd.

Nä nu ska jag ta mig en tupplur innan nästa lektion, jag hoppas att all min träningsvärk i magmusklerna försvinner fram till dess;)

Kommentarer
Postat av: gudmor

Hej lilla gumman!

Jag hade det väldigt bra i Paris men det var väldigt jobbigt men engelska föreläsningar är jobbigt oavsett hur mycket man kan det märkte jag, för alla erfarna dr. som var med tyckte det samma. Maten var mycket god och jag åt även ostron som jag egentligen inte tycker är något vidare men vad gör man inte för att alla ska vara nöjda,haha. Vädret var oxå toppen och vi hoppade kongressen på lördag och tog sightseeing by bus, var mycket trevligt och hann även avsluta med god middag före hemresan. En stad värd att åka tillbaka till med en kär vän, om jag hittar någon i framtiden vill säga.

Jag vet att du jobbar på efter bästa förmåga och verkligen försöker men jag vet oxå att du ställer så stora krav på dig. Tentan i psykologi var väl bra, var nöjd med resultatet du har ju tid på dig att förbättras eller hur? Man kan inte kunna allt från början även om jag vet att man önskar sig det.

Var rädd om dig. Sköt om dig. Bra med boken bredvid sängen! Puss och kram Gudmor.

2009-09-17 @ 12:09:38
Postat av: frida

Hej Tilda!!

Snajsig blogg. Sicken tur att duscharna fungerade igen. Har du lite tid över på lördag, Skype kanske? Hade bra:p saknar dej.

2009-09-17 @ 17:24:52
Postat av: MissBoucheron

Jo engelska är väl inte så lätt om man inte har det osm första språk. Men det var ju tur att det inte var på franska, hade kanske vart lite svårt att hänga med i svängarna då:p Klart det kommer finnas någon du kommer åka dit med igen, det är jag helt säker på!

Verkligen tur att jag har hela terminen på mig att få bättre betyg. Håller även på att skriver rapporter om olika saker inom psykologin, för om vi lämna in alla dem innan den 8 oktober så får vi ta bort ett av våra sämsta provresultat.

2009-09-18 @ 04:43:02
Postat av: MissBoucheron

Ja det var verkligen tur! Ja lördag känns som en bra dag för en skype date=) Jag vet inte riktigt vilken tid som passar än, tränar fram till 12 och sen frukost/lunch, men sedan finns så klart någon tid! Jag kan väl höra av mig på lördag när jag vet hur landet ligger? Kram kram och hälsa alla där hemma!

2009-09-18 @ 04:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0