Fredag

Det är fredag morgon och ett av träningspassen är avklarade och så även frukosten. Sitter och kollar nätet lite innan jag ska gå till min lektion. Här fortsätter det att vara tungt och jag vill bara hem. Det är fredag, men inte ens det kan jag njuta av för det innebär två träningar, och att det sedan är lördag och då är det bara till att gå upp tidigt för att träna i (minst) 3 timmar. Efter träningen på lördagar så är jag alltid helt slut och har inte energi till att göra något, vilket gör att lördagen bara går och helt plötsligt är det söndag och då har jag massa, massa skolarbete framför mig. Ser verkligen framemot att det snart är helg...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Smulan! Idag kom födelsedagspaketet från dig.Jag öppnade det med spänd förväntan. Jag blev jätteglad för den fina tröjan du gjort till mig, men kanske ändå gladare för kortet. Försök att tänk att träningen kommer att ge resultat även om det är tungt just nu. Du gör detta bara för din egen skull och inte för någon annan.Puss och kram på dig från mamma

2009-09-25 @ 22:35:31
Postat av: MissBoucheron

Vilket tur att det kom till sist, bättre sent än aldrig;) Det känns inte så, och inget går bra nu, trött på mig själv, tränarna och träningen. Vet att jag gör det för min skull men blir bara besviken på mig själv. Kram

2009-09-26 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0