Lara, Paige och Anna

En av våra fotouppgifter var att vi skulle ta kort på någon som vi känner väl. Fotona skulle visa deras personlighet, men vi fick inte visa deras ansikten. Kände ganska mycket press över den uppgiften eftersom jag inte känner någon väl här. Tillslut frågade jag Lara, Paige och Anna om dem kunde ställa upp och vara mina "modeller". Efter att ha framkallat alla fotona så hade vi i uppgift att sätta dem på en tjock pappskiva och även dekorera det hela. Sista gång vi skulle dekorera så känner jag att jag var lite i underläge mot alla amerikanarna, dem verkar ju vara födda med att vilja pynta allt möjligt. Så denna gången gick jag in för att dekorera mycket och bra=) Här är resultatet;


Denna postern är Laras, den visar att hon är frånTyskland, men även från Iran. Att hon gillar tatueringar och är stolt över sitt ursprung. Att hon gillar simning, sina vänner och Bob Marley. Att hon är aktiv inom olika skolorganisationer och att hon längatar efter att vara klar med skolan. Jag tycker det är denna posterna som blev bäst=)

Detta är Paiges poster, hon gillar att simma,springa, sova, hon älskar sin tvilling´syster, kläder, hon har mycket hår så hon använder hårspray, och hon älskar rosa.


Detta är Anna, hon är med i en sororety, älskar rosa, glitter och fluff, har väldigt stökigt på sitt rum, håller på med simning, och gillar konst.

Jag gjorde som sagt tre posters, men fick reda på när jag kom till lektionen att vi bara behövde göra en. Gör i och för sig inte så mycket för jag fick betyg på alla tre, och alla tre betygen skulle läggas ihop till mitt slutbetyg, himlans bra tycker jag! =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vilka söta! Vet du, ja drömde om dig igår natt?! Så när jag vaknade satte jag mig och läste igenom din blogg, och jag fastnade så ja glömde bort tiden och höll på att missa skolan=)



Ta hand om dig!

2009-10-02 @ 08:43:03
Postat av: Anonym

Tack, tycker att dem blev lite personliga iaf, och Lara blev jätte glad och fråga om hon kunde få den sen=)

Drömmde du nått skoj? Gjorde jag något konstigt? Här blir jag påmind om dig ganksa ofta för Malin, svenksa tjejen i laget, är väldigt lik dig många gågnger. Ni gör samma uttryck och miner, och så, eller iaf så du gjorde förr, men tror det nog är det samma;) Känns som hemmanär jag ser dem likheterna, så det är skönt.



Just det, du har börjat plugga. Hade sipprat ut från mitt medvetende. Hur går det, är det skoj? Ändå hållt på några veckor nu så börjat få en känsla för om det passar dej eller inte?



Ha det super bra hemma och med skolan och allt!

Kramar

2009-10-02 @ 18:53:09
Postat av: Sanna

Haha, va roligt, Malin verkar va en bra tjej=)))



Jag vet inte exakt vad jag drömde, men när jag vaknade på natten så tänkte jag "haha, detta ska jag berätta för Matilda!" men på morgonen hade jag glömt vad ja drömde...typiskt!



Ja, skolan går bra. Är jätteroligt! Men har stor tenta på Fredag, så får väl se om jag tycker de är lika roligt efter den...=)



Ha de fint! Kramar

2009-10-03 @ 08:38:12
Postat av: mamma

Hej Smulan! Vilka fina posters du har gjort. Det ser ut som om du fångat deras personlighet bra. Härligt att det går så bra i skolan nu. Allt hänger ihop. När du mår bra går både simningen och skolan mycket bättre. Så försök alltid hitta glädjen även i småsaker. Just nu håller jag på att göra tårtan till kalaset imorgon. Det blir den med chokladkräm, var ett tag sen sist. Peter spelar hummergolfen i ösregn. Håller tummarna att han kommer hem med några hummrar så vi kan äta ikväll när Julia och svante kommer. Vi saknar dig och önskar att du kunde vara med. Det är ändå skönt att höra att allt verkar gå mycket lättare "där borta". Pussar och kramar från oss här hemma

2009-10-03 @ 12:03:07
Postat av: mamma

Hej igen! Ville bara säga att Peter och Börje vann golftävlingen. De kom hem hed fyra hummrar var. Bra jobbat. Jippie, nu har vi nåt gott till ikväll. Kram mamma

2009-10-03 @ 16:39:29
Postat av: MissBoucheron

Malin är en ritkigt bra tjej, precis som du!=D



Så är det alltid med drömmar, man vill så gärna komma ihåg något speciellt och då gör man aldrig det. Lika tråkigt varje gång!



Jag tror nog att din tenta gick fin fint, du är så duktigt så kan inte ha gått annat än bra.



Kramar

2009-10-03 @ 17:05:30
Postat av: MissBoucheron

Åhh låter som om ni kommer att få en riktigt härlig kväll med god mat och allt!



Ät lite god mat för mig med! Här försöker jag se om det är någon som ska ut och äta ikväll för jag är så himla trött på cafeterians mat, än har jag inte fått nått napp, men jag hoppas ändå att nån vill gå ut och äta. Så att man kommer bort från detta stället med.



Hälsa Julia och Svante, oh ett stort grattis till pappa för vinsten! Kramar!!!!

2009-10-03 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0