Family Weekend

Är tillbaka i mitt rum efter att ha gjort veckans sista pass, känns skönt. Hade tänkt ligga ute och sola idag, men orkar inte ta mig ut. Är redan en blekfis så tror inte att lite sol idag gör så stor skillnad. Istället tänker jag ligga i min säng och försöka att överleva till dess att jag ska äta "frukost", vilket inte är fören 12.30! Tur att jag har knäckebröd för har fått bli några knäckemackor med kavlis kräftost på=)

Denna helgen är det Family Weekend här på skolan. Himla skoj måste jag erkänna, om man är amerikan. Inte lika roligt om man är internationell student. Inte så jätte skoj eller lätt att se alla familjer gå runt med sina barn här på skolan, blir avis. Själv får jag nöja mig med att gå på fotbollsmatchen med Lara och Maria. Egentligen vill jag inte det heller, för tycker inte det är speciellt skoj att se amerikans fotboll, men känner mig lite tvingad. Alla verkar tycka att man är knäpp om man inte går på matcherna. Egentligen kanske jag inte borde gå, för alla går verkligen på matchen och i så fall så får jag hela skolan för mig själv... Jaja, finns ändå inget att göra här så får väl bli en sväng till matchen ändå då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0