NY here I come!

Nu åker vi till flygplatsen om ungefär en timma! Väskan (stora resväskan) är packad, jag är sminkad påklädd, och snart även klar med min lunch. Blev lite rädd när jag gick ner till bottenvåningen för att värma min Chicken Alfredo. I köket låg det nämligen en person på golvet och jag trodde det var en uteliggare eller något som hade passat på att smita in nu när alla elever är borta. Var inget farligt utan bara en av eleverna som låg där på golvet, med täcke och kudde. Hon hade hittat en kattunge igår och kunde inte ha den på rummet för den väckte hennes rumskompis hela tiden. Måste säga att jag blev kär där nere i köket, fast hur kan man inte bli kär i en kattunge, som dessutom knappt var lika stor som min hand. Oerhört söt var den i alla fall.

Nu är det bara att ladda inför NY för snart är jag där:-D I högtalarna spelas Jay Z Ft Alicia Keys "Empire State of Mind" på repeat, riktig grym och passande låt måste jag säga.

Vi hörs när jag kommer hem från NY på måndag, några dollar fattigare, men med massa upplevelser, kort, och förhoppningsvis massa grejer;-)

Massa Kramar


Kommentarer
Postat av: Strumpetossa

Ha det nu riktigt bra!! Massor av kramar!!

2009-11-25 @ 20:43:51
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: Gudmor

HA DET NU RIKTIGT HÄRLIGT OCH UPPLEV NY ordnetligt. Pussar och kramar Gudmor

2009-11-27 @ 13:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0