En sådan underbar dag!

Inte varje dag jag har en hel dag som är bra. Ofta är det något som inte blev som det skulle eller något som jag är missnöjd med, men inte idag! Vilken härlig känsla:-D

Började dagen med lektion först klockan 9.30, efter det blev det en sväng till biblioteket där jag jobbade på att förbättra min engelska uppsats. När jag kom ut från biblioteket så märkte jag att det var himla skönt i solen,så jag gick till poolen och la mig i en solstol. Jag hade jeans och hela baletten på mig, men vad gjorde det, jag somnade så skönt där ändå;-) Efter någon timma eller så gick jag och ät lunch. Kom tillbaka till rummet, bytte om till bikin och gick ut och la mig vid poolen. Himla skönt, blev lite snack med Paige och även läsa lite i min nya Janet Evanovich bok. Efter någon timma eller två så gick vi in. Jag grejade lite med datorn, tog mig en kort powernap och sedan var det dags för träning.

Träningen idag gick riktigt bra, inte alltid jag känner så men efter dagens pass är jag nöjd med mig själv. Vilken härlig känsla! Hade en bra avslutning på passet också, vi fick göra en deal. Om ett tjej lag och ett kill lag klarade av att simma 4x50 medley under en viss tid så slapp vi morgon träningen imorgon bitti. I tjej laget var det, Malin på ryggsim, Maria på bröstsim, Elly på fjärilsim, och jag på frisim, och gissa vad, vi klarade tiden och det gjorde även killarna! Alltså är det ingen morgon träning imorgon bitti, så underbart!!

Avslutade min kväll med att sitta i biblioteket för att ytterligare finslipa min engelska uppsats. Gud vad härligt det vore om jag kunde lyckas få ett A på den. Spelar ingen roll om det så är ett A--, men tänk ett A. Fick jag inte ens hemma när jag skrev engelska uppsatser. Men men, jag blir glad över ett B också:-)

Nu blir till att sova, extra många timmar också, några som är väldigt uppskattade också:-)

Massa kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Skönt att höra att du hade en så bra dag igår. Det är alltså en sådan känsla man måste ta fram när det känns tyngre. Jag hade själv en tung vecka med förkylning men nu är det bättre igen.Ikväll skall jag på sjukhusets konstklubbs utlottning och försöka vinna tavla, troligen blir det inget men alltid trevligt att gå dit ändå. Ha det bra och sköt om dig. Stor kram och puss. Gudmor.

2009-11-04 @ 10:12:33
Postat av: mamma

Hej smulan! Vilken härlig dag du har haft. Tänk att få ligga och lapa sol i november! Här hemma är det iskallt och blåsigt. Det blir troligtvis snö inatt. Blir till att ta fram tjocka dunjackan. Njut av värmen och ta tillvara den härliga känslan du har idag. Puss och kram mamma

2009-11-04 @ 20:44:44
Postat av: MissBoucheron

Ja en helbra dag var inte igår jag hade. Och den känslan ska jag plocka fram när den behövs, även om jag är dålig på det... Inte roligt med förkyldning, hoppas det inte var allt för jobbigt och att du mår bra nu. Hoppas du vinner en tavla! Brukar ju aldrig hända en själv, men jag håller tummarna för dej!:-) Ha det super bra, och håll dej frisk! Massa kramar!

2009-11-05 @ 04:03:49
Postat av: MissBoucheron

Hej mamma! Fick paketet idag, tack så mycket! Völdigt passande med den söta katten som bokmärke nu när jag har fått mig lite böcker:-) Väldigt gulligt sock hjärta också, aldrig sett nått sånt innan.



Ja det var faktiskt härligt att kunna göra det. Jag fick ingen färg för fem öre, emn bara känsla och värmen var skön att uppleva. Usch och fy för dunjackor och kyla! Ser inte fram emot när kylan kommer tillbaka hit igen, tycker om solen mycket mer;-) Kramar och pussar!

2009-11-05 @ 04:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0