Final Week

Kom tillbaka till skolan natten till söndag, efter årets sista tävling, som gick i Savannah (visste att det var ett h, men kom inte på vart sist gång). Nämner inte så mycket om tävlingarna här på bloggen för går inte speciellt bra, men men. något som är bra är att vi är obesegrade under hela hösten, både damlaget och herrlaget! Vi har alltså vunnit alla tävlingar vi ställt upp i under hösten.:-)

Idag, söndag, har mesta dels bestått av plugg. Har finals denna vecka, vilket betyder inga lektioner men slutprov i alla ämnen i stället. Jag har dock kommit unda lindrig (om man jämför med andra) för jag har bara 3 finals. Två på onsdag och en på torsdag. En del har finals varje dag och även två om dagen. Tycker jag har det kämpigt nog som det är med mina tre. Känner inte riktigt att denna veckan kommer att låta mig behålla betygen jag har kämpat för att få under hösten. 

Vad händer mer denna veckan då...Jo, jag åker hem!!! Sjukt att jag kan säga att på lördag åker jag hem:-o Bara några dagar kvar här nu, fast en hel del att göra under den tiden.

Tror jag har lyckats lura med mig Malin till att klippa sig också. Tänkte jag lika gärna kunde göra det när jag är här eftersom det är mycket billigare än hemma. Frågan är bara hur bra dom är??!! Fast hur svårt kan det vara att toppa några centimeter, borde väl inte kunna gå så fel hoppas jag :-sJa, ni får väl helt enkel se när jag kommer hem om frisörerna i USA är något att lite på eller inte;-)


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Vi ser fram emot att träffa DIG och var rädd om dig nu på hemresan.

Vi ses snart!

STOR KRAM Gudmor

2009-12-08 @ 08:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0