Min cafeteria vän

Jag har fått en ny vän i cafterian;) Han jobbar där och har tydligen märkt att jag alltid sätter mig på samma plats på morgonen. Jag kommer alltid ganska tidigt, går innan Sidan, så det är aldrig några simmare där närjag äter. Därför orkar jag inte gå bort till "simmarbordet", utan sätter mig i närmaste soffan. Här om dagen gick min vän förbi och sa "I could have guessed it was you sitting there". Haha jag är så förutsägbar:p Idag undrade han vad jag skulle göra om någon tog min plats före mig. Han livar faktiskt upp min morgon=)

Har precis haft engelska lektion. Vi fick tillbaka ett diagnostiskt test som vi gjorde första lektionen. Högst var 90 poäng, jag hade 46 poäng. Det var inte så jätte roligt, utan kände mig väldigt dåligt, ända tills jag hör att den som hade högst hade 60 poäng. Herregud, hur dåliga är dem egentligen på sitt eget språk? Jag som knappt kan stava och skriva korrekta meningar på svenska, fick bättre än killen brevid mig... Ja ja, fick mig att må bättre än först när jag fick veta vilken poäng jag hade.

Kommentarer
Postat av: Strumpetossa

Haha ja men då var det väl väldigt bra! :)



Ja du verkar ha det fullt upp men det kanske kan vara bra också så man inte längtar hem lika mycket. ;)



Känns det bättre nu? Lärt känna lite mer folk?



Ta nu hand om dig! Pussar och kramar från oss i GBG!

2009-09-11 @ 21:19:22
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman! Nu är jag åter och kan följa dig. Ser att du kämpar duktigt och att det inte alltid är enkelt. Kom ihåg vad jag sagt-tänka positivt varje dag! Du har så höga krav på dig, du är duktig oavsett resultaten för du kämpar hela tiden!!!! Tro på DIG själv och det du presterar är ju för din egen skull. Vad spelar det för roll om du inte är bäst på proven? Du är där och gör ditt BÄST det ser jag. SÄNK DINA KRAV!!!! Vi ÄLSKAR dig som DU! Du kommer att kunna se tillbaka och känna dig stolt över detta det lovar jag dig. Man lär sig mycket av motgångar det vet jag. Sköt om dig och glöm inte att leva lite vid sidan om. Det är lättare att få ny energi då, skolan får bli som det kan. Du har faktiskt inte varit där så länge!!! Hörde i Paris på alla "höjdar" doktorer att de tyckte föreläsningarna på engelska hela dagarna var jobbigt och de är verkligen luttrade på det språket ska du vet. Oj dettta blev ett långt inlägg.Pussar och kramar i mängd. Gudmor

2009-09-13 @ 18:56:05
Postat av: Sanna

Hej!

Kul att du har en blogg! Har suttit och läst igenom den nu! Ska börja kika in titt som tätt så jag ser vad du hittar på!

Ha de så bra och sköt om dig! Njut och ha roligt! Kramar

2009-09-14 @ 22:23:04
Postat av: MissBoucheroon

Fint du har hittat hit Sanna=) Vi får höras mer någon dag. Kram

2009-09-15 @ 04:19:20
Postat av: MissBoucheron

Jo på ett sätt är det skönt att det är mycket att göra för då går dagarna utan att man riktig behöver tänka. Nja är väl inte så jätte bra, går mycket upp och ner. Hade en väldigt tung och jobbig helg, då ville jag bara hem hela tiden. Men jag får väl fortsätta hoppas på att det ska bli bättre. Krama alla från mig!

2009-09-15 @ 04:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0