Ingen cheerleading

Blev ingen cheerleading ikväll, var precis klara när jag kom dit vid halv åtta. Tråkigt för hade faktiskt sett framemot att få se dom hoppa runt och vara överdrivet glada:p Men i stället för att se cheerleaderna så fick jag följa med på en tur till Walmart. Hann inte med allt jag ville köpa, men en mobil blev det och det var verkligen på tiden! Vet inte hur jag ska lösa mitt kamera problem, inget verkar funka på grund av att mitt kort är från Sverige och jag bor i USA nu...Mer än lite segt.

Idag tog jag mig en promenad bort till Food Lion för att köpa tvättmedel och lite andra grejer. Var ingen enkel promenad kan jag säga för skulle korsa en fem-filig motorväg, utan övergångsställe! Tog mig tio minuter att samla mod, men sedan blev det en lucka bland bilarna så då sprang jag över. Berättade om mitt äventyr för Cheryl och hon tyckte jag var lite knäpp som gick, alla tar ju bilen här.

Nu är klockan snart åtta här så är dags för lite roliga läxor, men först ska jag se om jag kan få någon ordning på min nya mobil=)

Kommentarer
Postat av: gudmor

Lilla gumman!

Du gör inte om det där med motorvägen för vi vill ha hem dig som du är till jul! Det är verkligen kul att läsa för jag tycker alla fördommar stämmer.Sköt om dig! Puss och kram Gudmor

2009-09-04 @ 08:32:09
Postat av: MissBoucheroon

Hmm ja, men vad ska man göra om man måste ha tvättmedel;) Men ska försöka hålla mig borta från promenader utmed highway 74 i fortsättningen. Jodå, de flesta av fördommarna vi ahr stämemr väldigt bra. Ha det bra hemma=) kram

2009-09-05 @ 22:01:47
Postat av: MissBoucheroon

Jag ska försöka att inte ta några fler promenader utmed highway 74, men vad ska man göra om man måste ha tvättmedel;) Jodå, fördommarna vi har stämmer allt ganska bra med hur det är här. Ha det bra hemma! Kram

2009-09-05 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0