Ikea?

Nu är det söndag och det är kanske inte den roligaste dagen i veckan. Inte de värsta heller för det är min träningsfria dag, men söndagar har aldrig riktigt varit min grej:p

Har haft en ganska bra helg annars så det är skönt. Min största lycka, under min tid här i USA, kom i fredags efter träningspasset. På fredagar verkar det som vi bara har två timmar träning på eftermiddagen eftersom vi kör en timma på morgonen. Vi började att simma och helt plötsligt så hade våra två träningstimmar passerat och genom endast att simma. Det är sjukt att det var min gladaste och lyckligaste stund hittils, men så är det. Det var så härligt att slippa springa eller köra landpass! Det gjorde hela min kväll=) Hämtade paketet jag fick av mamma och pappa, i fredags morse, och där i låg det inte bara kläder utan även en liten 70% chokladkaka och en tablettask med sura björnar! Det mumsade jag i mig senar på kvällen=) 

Träningen på lördag morgon gick också bättre än förra helgen, men kan bero på att vi inte körde styrketräning i två timmar utan att vi simmade i två. Blev lite putt sedan när jag fick höra att vi på gymmet skulle köra 30 minuter styrka och 30 minuter kondition. Varför kondition igen när vi redan kört kondition i vattnet i två timmar?! Jaja, passet tog tillslut slut, efter 3h och 15min. (Att jag simmade bra kanske berodde på att jag åt Wasa fullkornsknäckebröd med kräftost till frukost;), även det fanns med i paketet) En stor del av lördagen spenderades i sängen, tittandes på True Blood. Den serien är verkligen inte bra, men kan inte sluta se den ändå...;)Blev så sugen på att se Twilight så den fick det bli fram mot eftermiddagen. Jag hade en härlig, efterlängtad skype-date med Angie och Frida=) Den får snart göras om, men då gärna emd en fungerande mick från Fridas sida;)

Nu är det söndag och jag har precis lagt på skype efter att ha pratat med mamma och pappa. Dags för ett samtal till älsklingen=) Fick precis meddelande om att det blir IKEA, lite senare idag också. Det ska bli skoj, vet inte om jag behöver något, men roligt ska det bli=) Kanske ska ta och köpa mig en svenska flagga om dom har och lite mer knäckebröd;) 



Har fått upp lite härliga foton på min vägg=)


Kommentarer
Postat av: Vera

Hej vännen!

Äntligen någon som åxå tycker trueblood är värdelöst :D Visst handlar det bara om sex, vampyrsex, sex och återsigen lite vampyrsex.. Hur kan de vara bra?



Du måste bli otroligt vältränad där nere (och de var du redan innan) med era långa pass. Är ju helt otroligt vad hårt ni tränar.

Vilken härlig fotovägg du har skaffat dig åxå, nästan så jag blir lite sugen på att göra en likadan ;)



Blev inget skype i helgen föresten, jag fattade nog inte riktigt allt, inte så ovanligt;).. Men jag ser fram emot en date, ska höra med angie :D

Kram

2009-09-20 @ 21:08:05
Postat av: tjockisen

du får väl inte äta godis? lr svenskt godis kanske e för lite socker i för att räknas som det :P

2009-09-20 @ 23:15:52
Postat av: MissBoucheron

Ja du, där håller jag helt och hållet med, serien suger verkligen. Och ja, de handlar om sex i stort sett hela tiden.

Det var visst ingen date med Angie och Frida tillsammans utan dem satt hemma hos sig själva, men nästa gång kan ni ju samlas så kan vi ha en riktig tjejkväll=)

Hmm, man kan tycka att man borde bli vältränad, men som det är nu så känner jag mej bara tjockare. Och nej, jag var itne vältränad innan jag åkte:p Får hoppas att all träning ger resultat, vill ju ha lite belöning för allt slit;)



Ja väggen gör mej verkligen glad, en sådan kan rekommenderas=)

Kram

2009-09-21 @ 04:07:05
Postat av: MissBoucheron

Hej tjockis! Nope inget godis får ätas, men nått måste man väl få unna sig emellan åt. Och sedan är det säkert som du säger, svenskt godis ränkas inte;) Åt förresten en riktigt god och stor kanelbulle på IKEA, den smaken sitter som etsat i minnet;) Kram

2009-09-21 @ 04:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0