Helg!

Nu är det lördag och klockan är 12.50, vilket gör att jag är klar med dagens och veckans träning! Nu är jag ledig ända till måndag morgon kl.06.00=)

Hade tänkt tillbringa lördagen med att sova, se idol eller nått annat slapp, plugg och sedan nått skoj på kvällen. Planerna har blivit lite ändrade, men tror att det är till det bättre, kan behöva ha lite skoj efter denna veckan... Blir en kort tupplur nu, och sedan bär det av in till Charlotte för shopping, middag och utgång! Första gången jag kommer mig till Charlotte, om man inte räknar IKEA då, så det ska bli riktigt skoj. Tänker inte ens ha dåligt samvete för att jag inte pluggar, det är ju faktiskt lördag;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Charlott låter absolut som ett mycket bra val. Koppla av och ha det riktigt roligt. Ser fram emot att höra hur du har haft det imorgon. Sköt om dig. Puss och kram, mamma.

2009-09-26 @ 23:14:26
Postat av: Strumpetossa

Vad kul! Ja man måste ju få ha det kul också och inte bara plugga. :) Och skönt att komma bort lite från campus/skolan antar jag. Hoppas ni får det supertrevligt!



Puss och kram.

2009-09-27 @ 09:20:11
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Skönt att höra att du tänker ta vara på dagen och "livet". Man ska inte ha en massa måsten utan leva i nuet. Inget blir bättre av alla krav. Träna när do gör det men vila och gör kul saker är ännu viktigare för att orka. Så det var ett mycket bra val att släppa allt och bara ha kul.

Sköt om dig! Puss och kram Gudmor

2009-09-27 @ 11:29:08
Postat av: MissBoucheron

Ja jag kände att jag behövde göra något annat än bara vara i Wingate, blir lite instängt, även om jag är i ett enormt stort land:-P

2009-09-29 @ 03:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0