Dalar och toppar

Idag ar en dal, en riktig djup sadan ocksa. Traningen forut gick riktigt daligt. Jag har problem att fortsa mig pa denna typen av simning som vi har har... simmade massa 800-ingar och 100-ingar idag. Blev simning i 2 timmar, 8700 yards. Sedan ska det egentligen vara 1 timma lopning/landpass. Idag blev det, for min del, 1.5 timmes lopning. Det var en sadan latt lopning som 5 st bulldog laps, ett varv ar 3/4 mile, vilket alltsa gav mig en lopning pa ca en halv svensk mil. det tog mig cirka en timma. Grejen var att jag borjade ga p[ mitt andra varv nar jag kom pa att jag gick snabbare an vad jag sprang. Fick mig en rejal utskallning av Coach Dan, skrek att jag aldrig skulle ga nar vi springer. Sa jag tog mig igenom lopningen som en riktigt karring, jag lunkade verkligen fram. Nu vill jag bara hem harifran, kanner inte att jag har vad som kravs for att klara av detta. Idag var ingen dag som jag var super mycket trottare an alla andra dagar, men jag var trott bade mentalt och fysiskt och da blev det stop. Orkar och vill verkligen inte nu...

Snart ar jag klar har i biblioteket, men inte ens nu kan jag ga och lagga mig, utan maste aka till Walmart for att kopa grejer till min fotouppgift som ska vara klar imorgon. har en harlig stund framfor mig, tar namligen ca 20 min till Walmart, det ger mig 40 minuter i bil sa har kl 21 en onsdag kvall. Harligt varre! :(

Sitter i biblioteket och skriver, darfor jag inte har nagra prickar over a:n och o:n...

Kommentarer
Postat av: Strumpetossa

Det går upp och ner för oss alla olika dagar, du ska se att det känns bättre snart! Oftast tar det stopp när man känner sig trött både psykiskt och fysiskt men ge inte upp! Försök att hitta bra anledningar till varför du är trött så ska du se att det känns bättre! Du är ju i ett nytt land med andra rutiner, du tränar kolossalt mycket och säkert annorlunda än hemma, det är klart att du är trött. Det får man vara! Så fortsätt kämpa och ge inte upp så ska du se att det snart känns bättre!



Nu får jag springa och ta Vira som går runt längs bordet och river ned saker. ;)



Ta hand om dig!

Pussar och kramar

Johanna med familj.

2009-09-24 @ 09:01:56
URL: http://strumpetossadesign.blogspot.com/
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Förstår att du har det tungt just nu men försök att kämpa ett tag till så du inte ångrar dig.Jag håller med Johanna vissa dagar upp och andra ner och ibland tror man inte att det skall vända upp igen men det gör faktiskt det!!!

FÖRSÖK HITTA DET LILLA POSITIVA SOM FINNS I MÖRKRET FÖR FAKTUM ÄR ATT DET ALLTID FINNS NÅGOT.

Var rädd om dig och bry dig inte om ifall dom skäller för det är ju enbart för dig själv du tränar eller hur? Ge inte upp utan upp med hakan.

puss och kram Gudmor

2009-09-24 @ 11:31:44
Postat av: Anonym

Hej Smulan. Vi vet ju att löpning inte är det du gillar bäst, men du kommer så småningom att orka mer och mer. Tro på dig själv för du kan mycket mer än du nånsin tror. Försök att tänka positivt. Puss och kram på dig. mamma

2009-09-24 @ 22:59:46
Postat av: MissBoucheron

Löpning är verkligen inget jag gillar och på riktigt så blir jag bara säämre och sämre. Det som stör mig så himla mycket är att Dan stoppade många andra när klockan var 18, men inte mig. Hann lät mig springa till halv sju. Jag är så trött på honom så tror inte att jag klara mycket mer.

2009-09-25 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0