Äntligen

Ännu en dag har gått och snart är helgen här igen. Jag önskar mig en bättre helg nu än den som var=) Idag förmiddags åkte jag och Will, en av freshman killarna, till Walmart för att införskaffa oss lite förnödenheter. Jag åkte därifrån nöjd, fick med mig allt jag ville. Will vart lite mer tomhänt än jag, en burk pulverkaffe och en burk chokladpulver var det enda som han köpte. Jag fick köpt mig en ny nyckelring, den jag fick av Marie gick sönder här om dagen=( Blev till att köpa en sovmask också. Jag har stått ut länge nog med att sova i ljuset av Paige lampa, så idag införskaffades den. Har letat igenom hela min packning och alla mina väskor efter min Glaciärvårdar-ögonmask, som jag var helt säker på att jag packade ner, men nånstans på vägen från Uddevalla till Wingate så verkar den ha kommit bort.


Den jag fick av Marie är den till höger, gillade den så himla mycket så inte alls roligt att den gick sönder.



Gjorde även misstaget idag genom att tro att det var kallt ute, eftersom det var mulet. Jag tog på mig jeans, T-shirt och joggingskor. Fick något av en värmeattack när jag kom ut, svetten rann! Jag verkar fortfarande tro att vädret är här som det är hemma.

Äntligen lyckades jag att beställa digitalkameran också. Jag har frösökt på alla olika sätt i mer än två veckor nu, men det har inte fungerat en enda gång. Ni kan antagligen tänka er min frustration, tålamod är en dygd som jag verkligen inte har. Idag slängdes en av vattenflaskorna för att det inte fungerade att beställa, men jag tycker att jag har bättrat mig med min förmåga att slänga grejer när jag är arg. Jag tog ju trots allt bara en ersättlig gratis vattenflaska, förr i tiden hade nog något betydligt mer värdefullt rykt in i väggen. Här är min nya Sony digitalkamera (får se när eller kanske om den kommer, för det verkar som om jag har skrivit lite fel adress...)


Blev glad när jag kollade min mail förut och såg att min beställning från Forever21 har blivit skickad! =) Sen blev jag väldigt glad efter träningen också när jag tog en sväng flrbi min post box och såg att det fanns ett paket att hämta ut. Synd bara det var stängt när jag kom för nu måste jag vänta ända till imrgon innan jag får det...=(

Träningen igår och idag har fallit mig mer i smaken än tidigare träning. Igår var det 2,5 timmes simning och 30 minuter landpass. Simningen börjar kännas bättre och bättre så jag var nöjd när jag märkte att det blev 2 timmars simning. Lite mindre nöjd var jag efter det när jag fick höra att vi skulle springa. 3 st bulldos laps blev det, dem är 3/4 mile, vilket ger 2.5 km. Efter den dödsturen så var det dags för 30 minuter landpass...Hmm lite jobbigt måste jag säga att det är att köras landpass efter man har varit i vattnet, alldeles blöt i håret och knappt man hinner torka sig på kroppen heller. Ja ja, imorgon bitti är det dags för ännu ett styrkepass, så får bli till att sätta på mig min ögonmask, sätta i mina öronproppar och låta John Blund komma=)


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Hej lilla gumman!

Snygg kamera tycker jag och det blir troligen även bra bilder med den.Idag lördag är Miranda här hos sin mormor. Just nu har vi tränat på gångertabellen som hon tycker är väldigt svår, hon liknar en del andra i denna släkt som tror att man skall kunna direkt och helst utan träning, hahaha. Träffade faktiskt Christopher igår på vägen hem från jobbet och han hade fullt upp med att leverera bröd. Hoppas du får en trevlig helg. Puss och kram från Gudmor och Miranda

2009-09-19 @ 16:23:14
Postat av: MissBoucheron

Åhh trevligt att öva gångertabellen.Den kommer jag ihåg att jag slet som ett djur för att lära mig...Säg att hon ska kämpa på så kommer gångertabellen att sitta som berget sedan;) Ja, det draget är kanske vanligt i våran släkt, inte det bästa heller...Min helg har varit mycket bättre än förra, men nu e det söndag och då har min hemlängtan kommit tillbaka. Hoppas er helg var rolig, och inte enbart innehöll gångertabells övande:p Kram

2009-09-20 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0