Blåa lappar överallt

Nu på kvälkskvisten så har jag ägnat mig åt att jobba med mental träning. Känner att om jag har tagit mig ända till USA för att bli bättre på att simma, så ska jag göra allt för att lyckas. Jag vet med mig att jag kommer att simma bättre och kunna fokusera och hålla humöret uppe, om jag jobbar med mental träning. Jag fick det bevisat för mig förra våren och hösten. Så nu är rummet fyllt med små blå lappar med olika affirmationer.

Någon mer än Stoffe som känner igen det? ;) Stackarn som fick stå ut med att hela lägenheten var fylld med sådan lappar förra året. Nu slipper Stoffe se dem, men istället är det Paige som får stå ut med det. Kanske är värre för henne eftersom hon inte ens kommer att förstå dem, har nämligen skrivit dem på svenska. Skulle även lägga alla mina mentala träningsspår i en mapp på Ipoden så att dem var lätta att lyssna på varje dag, men märkte då att den bästa skiva hade försvunnit ur biblioteket. Får bli till att be mamma och pappa att skicka hit den snarast möjligt.

 

Jag är nöjd med min rumsdekoration! Nu sitter det blå lappar emd positiva budskap i stortsett överallt; väggarna, skrivbordet, datorn,spegeln, dörren vid tandborsten, på byrån. Ja på så många ställen jag kunde sätta dem. Har trots allt inte så stort plats, vad kan det vara 4kvadratmeter kanske? Ja inte är det mycket i alla fall:p

Nu ska jag lägga mig i sängen och fortsätta läsa min Janet Evanovich bok och lyssna på Leona Lewis och annan skön musik, riktigt mysigt ska det bli=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla gumman!

Kul att läsa allt du skriver och det känns verkligen positivare nu. Översätt alla budskap till engelska så kan ju Page lära sig lite svenska på köpet. Australia är verkligen en jätte bra film så den skall du se från början. Män som hatar kvinnor och Flickan som leker med elden är också bra även om böckerna var ännu bättre. Normalt brukar man tycka att filmerna förstör men så anser inte jag i detta fall. det är också skönt att ha sådan helg som du har haft, att bara vara. Jag har också haft ganska lugn helg men vi var ju på vinprovningen i fredags kväll. Miranda har varit hos mig lör - sön. mysigt.

Sköt om dig! Puss och kran Gudmor

2009-10-12 @ 10:41:49
Postat av: MissBoucheron

Jo, det känns bättre och då gåt llt lättare också. Jag får nog se hela filmen någon gång så att jag får se hur bra den egentligen är. Hörde att det inte var en sån lugn vinprovning;) Jag har vart en härlig helg, inga måsten utan bara göra sånt jag känt för stunden. Åhh mysigt att Miranda var där!



Nu ska ja fortsätta att göra vad jag vill, i alla fall i några timmar till, sedan börjar träningen igen. Massa Kramar!!

2009-10-12 @ 17:41:21
Postat av: mamma

Hej smulan1 Det funkade ju jättebra med alla lapparna förra året, så du ska se att det fungerar lika bra nu också. Härligt att du kommit igång med mental träning igen. Det har du nytta av i skolan, med kompisarna och träningen. Du får meddela vilken cd vi ska fixa åt dig. Ha det jättebra. Puss och kram mamma

2009-10-12 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0